سال 2015 منتظر بازی Saints Row: Gat out of Hell باشید

سال 2015 منتظر بازی Saints Row: Gat out of Hell باشید
  • 1393/6/8
  • سهیل دارائی
  • 1

جالب است بدانید که در ادامه مراسم PAX، بازی Saints Row: Gat out of Hell توسط Volition و Deep Silver معرفی شد و به گیمرها وعده داده شد تا این بازی جدید در سال 2015 میهمان خانه های آن ها باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که نسخه مستقل این بازی، با قیمتی معادل 20 دلار بر روی PC و کنسول های بازی PlayStation 3, PS4, Xbox 360 و Xbox One قابل اجرا خواهد بود.

gat_out_of_hell

اما بشنوید از داستان این بازی جالب! گیمر قرار است در بازی Saints Row: Gat out of Hell، به صورت دو نفره در نقش کاراکترهای Johnny Gat و Kenzie مراحل بازی را پشت سر گذارد. این دو کاراکتر بازی قرار است با پشت سر گذاشتن مراحل این بازی که در دوزخ است، ناجی رئیس جمهور امریکا باشند!

توییت های گوناگونی پیرامون این بازی توییت شده اند که با استناد بر آن ها به نظر می رسد که گیم مپ (وسعت نقشه بازی) این بازی تقریبا نیمی از نسخه چهارم است، همچنین گیمر برای جابجایی در قلمرو خود قادر خواهد بود تا سوار بر بال های شیطان شود. سلاح های طراحی شده در این بازی نیز، نام خود را بر اساس آن چه در کتب قدیمی و انجیل وجود داشته است گرفته اند.

در انتها باید خاطر نشان شویم که این بازی قرار است در تاریخ 27 ژانویه در بازار امریکای شمالی و 30 ژانویه در بازار انگلستان عرضه شود.

» منبع : vg247 «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *