راهنمای iOS: چطور Flipboard را به پایگاه شبکه‌های اجتماعی تبدیل کنید

راهنمای iOS: چطور Flipboard را به پایگاه شبکه‌های اجتماعی تبدیل کنید
  • 1393/6/10
  • بهراد جاود
  • 0

دنبال کردن همه اتفاقات در شبکه‌های اجتماعی مختلف ممکن است کمی سخت باشد. اینکه هر روز چند بار به اپ‌های مختلفی مثل فیسبوک و توییتر و لینکداین و اینستاگرام سر بزنید تا در جریان همه به روز رسانی‌ها قرار بگیرید و بدانید دوستان‌تان در چه حالی به سر می‌برند می‌تواند کار وقت گیری باشد. چه خوب می‌شد اگر اپی وجود داشت که به شما اجازه می‌داد همه اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف را یک جا بررسی کنید.

Flipboard for Social Media04

خوشبختانه اپ Flipboard چنین امکانی را برای شما فراهم کرده. شاید فکر کنید Flipboard فقط برای دنبال کردن خبرها در زمینه‌های مختلف است، اما این اپ به شما این امکان را هم می‌دهد که همه شبکه‌های اجتماعی را به شکل مجله ورق بزنید و چیزی را از دست ندهید. اما چطور؟

1- وارد اپ Flipboard شوید

2- روی منو (نوار قرمز رنگ) تپ کنید

3- روی Accounts تپ کنید

4- شبکه اجتماعی مورد نظر خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید و Flipboard را به اکانت خود متصل کنید

Flipboard for Social Media01Flipboard for Social Media02Flipboard for Social Media03

خبر خوب این که Flipboard اکثر شبکه‌های اجتماعی را تحت پوشش قرار می‌دهد. بعد از اینکه مراحل بالا را انجام دادید می‌توانید به صفحه اصلی Flipboard برگریدید و بعد مجله شبکه اجتماعی مورد نظر خود را در بین مجله‌های در دسترس انتخاب کنید و اتفاقات آن شبکه اجتماعی را دنبال کنید. البته نمی‌توان از طریق Flipboard توییت کرد یا استتوس گذاشت ولی می‌توان با پست‌های دیگران اینتراکشن داشت، مثلا توییت‌ها را فیوریت یا ریتوییت کرد یا پست‌های فیسبوک را لایک کرد یا در گوگل پلاس پست‌ها را +1 کرد و کامنت گذاشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *