ساعت هوشمند جدید LG در IFA 2014 رونمایی می‌شود

ساعت هوشمند جدید LG در IFA 2014 رونمایی می‌شود
  • 1393/6/10
  • محسن پاك نيت
  • 1

پس از اینکه ال‌جی در ماه جون یکی از اولین ساعت های هوشمند مجهز به پلتفرم آندروئید را به بازار عرضه کرد، این شرکت با ارائه محصول ساعت اندروئیدی جدیدش در نمایشگاه IFA 2014 که هفته آینده در برلین برگزار خواهد شد، فعالیت هایش را در این زمینه به سرعت افزایش داده است.

G Watch R ال‌جی اولین ساعت هوشمند دنیاست که از صفحه نمایش کاملا دایره ای   P-OLED بهره می برد و به این صورت 100 درصد سطح روی ساعت را برای کاربر قابل استفاده می کند.

LG_G_WATCH_R_1

LG_G_WATCH_R_2

چشمگیرترین ویژگی این ساعت جدید صفحه نمایش کاملا دایره‌ای شکل P-OLED با اندازه 1.3 اینچی آن است که به این صورت تصاویر در این دستگاه شفافیت فوق العاده‌ای حتی با وجود نور خورشید دارند و همچنین شفافیت بالای تصاویر با قرار گرفتن صفحه نمایش در هر زاویه ای حفظ می شود.

این ساعت مجهز به پردازنده قدرتمند 1.2 گیگا هرتزی Snapdragon 400 است و همچنین 4 گیگا بایت حافظه و 512 مگا بایت RAM و یک باتری قدرتمند 410 mAh دارد. این ساعت آندروئیدی به سادگی همه ی اَپ های موجود در Google Play Store که سازگار با ویژگی هایش باشند را اجرا می کند. این ساعت با داشتن استاندارد IP67، به صورتی طراحی شده که بیش از 30 دقیقه زیر یک متر آب کار می کند.

این ساعت هوشمند ال جی با داشتن Android Wear در هسته‌اش، اطلاعات مورد نظر و ضروری را از طریق سیستم تشخیص صدایش، دقیقا در زمان و مکان درست ارائه می کند. این ساعت هوشمند مجموعه‌ای از اَپ‌های مربوط به سلامت ال‌جی را دارد و با وجود حسگر PPG که در دستگاه تعبیه شده، به ویژگی تشخیص ضربان قلب نیز مجهز است و همچنین تذکرهای هوشمندانه این ساعت به کاربران تماس‌های از دست رفته و پیام‌ها، قرار ها، رویدادها و پیش بینی های وضعیت آب و هوای محل مورد نظرشان را یادآوری می‌شود.

طراحی G Watch R با ظرافت هنرمندانه‌ای همراه بوده که خاطره ساعت‌های مچی قدیمی را زنده می کند. با وجود صفحه دایره‌ای شکل، این ساعت آندروئیدی ظریف در فریم قدرتمند، مقاوم و بدون لکه فولادی خود حالت منحنی کلاسیکی دارد. بند چرمی قابل تعویض 22 میلیمتری این ساعت نیز تکمیل کننده زیبایی و ظرافت آن است و به علاوه حالت شیک و با کلاسی نیز به آن می بخشد.

LG_G_WATCH_R_3

به گفته جونگ سئونگ پارک، رئیس و مدیرعامل کمپانی گوشی همراه ال‌جی الکترونیک: “چیزی که در این سال های ساخت ساعت در کمپانی برایمان قابل توجه بوده این است که تولیدات این بخش قابل مقایسه با تلفن‌های هوشمند و تبلت ها نیستند. ساعت ها وسایل شخصی هستند و کاربرها می خواهند از بین چندین گزینه حق انتخاب داشته باشند. بنابراین ما در واقع طراحی مدل G Watch  را با ارائه مدل G Watch R تکمیل کردیم. مشتریان با انتخاب هر کدام از این دستگاه ها پشیمان نمی شوند.”

G Watch R در اوایل زمستان 2014 به بازار عرضه خواهد شد. قیمت ها و دیگر جزئیات هم زمان با ارائه محصول به بازار ذکر خواهند شد.

خصوصیات کلیدی:

  • پردازنده: 1.2 گیگا هرتزی Qualcomm Snapdragon 400
  • صفحه نمایش: P-OLED با اندازه 1.3 اینچ (320 در 320)
  • حافظه: 4 گیگا بایت داخلی و 512 مگا بایت RAM
  • باتری: 410mAh
  • سیستم عامل: آندروئید(سازگار با اسمارت فون هایی که از اندروئید 4.3 با بالاتر بهره می برند)
  • حسگرها: 9-axis(Gyro، Accelerometer، Compass)، Barometer، PPG
  • رنگ: مشکی
  • دیگر ویژگی ها: ضد آب و گرد و غبار(IP67)
دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *