تصاویر بیشتری از Ascend Mate 7 هوآوی فاش شد!

تصاویر بیشتری از Ascend Mate 7 هوآوی فاش شد!
  • 1393/6/10
  • سهیل دارائی
  • 0

طبق آخرین اخبار پیرامون برند چینی Huawei، آن ها قصد معرفی اسمارت فون Ascend Mate 7 را در جریان برگزاری IFA 2014 که در هفته آینده برپا خواهد شد را دارند. جالب است بدانید که پیش از رونمایی رسمی از این اسمارت فون، تصاویر واضحی از کاور پشتی و پنل جلویی آن فاش شده است.

ascendmate-7

برجسته ترین قابلیتی که در این تصاویر لو رفته به چشم می خورد، وجود سنسور تشخیص اثر انگشت (fingerprint) در پشت Ascend Mate 7 می باشد که تا قبل از فاش شدن این تصاویر کسی از وجود آن اطلاعی نداشت.

گمانه زنی ها بر این است که Ascend Mate 7، مجهز به نمایشگری 6 اینچی باشد که کیفیت تصویر 1920 در 1080 پیکسل را برای کاربر به ارمغان آورد. تا به حال مشخص نشده است که حافظه رَم قطعی استفاده شده در این اسمارت فون نوظهور چه میزان است اما طبق شایعات اخیر، 3 گیگابایت یا 2 گیگابایت حافظه رَم به این محصول جدید نسبت داده شده است.

ascendmate-71

شنیده ها حاکی از آن است مغز متفکر این اسمارت فون نوظهور را پروسسور (پردازنده) ساخت همین برند یعنی Kirin 920 تشکیل خواهد داد. جالب است بدانید که Huawei از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوم در Ascend Mate 7 بهره برده است.

 از دیگر مشخصات فنی این محصول جدید می توان به وجود باتری 4,000 میلی آمپرساعتی، اندروید 4.4.4 KitKat و رابط کاربری UI اشاره داشت.

» منبع : geeky-gadgets «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *