رکورد اهدای بزرگترین جایزه در تاریخ بازی‌های آنلاین کشور شکسته شد

رکورد اهدای بزرگترین جایزه در تاریخ بازی‌های آنلاین کشور شکسته شد
  • 1393/6/11
  • محسن پاك نيت
  • 8

بازی آنلاین سرعت بیشتر، به عنوان محبوب‌ترین بازی آنلاین کاملاً ایرانی که بیشترین جوایز را در بین تمام بازی‌های آنلاین فعال در ایران به کاربران خود ارائه می‌کند، یک مجموعه آنلاین از رقابت بین تیم های سرعت بیشتر را با همکاری گروه تفریحات و سرگرمی شبکه پنج سیما (شبکه تهران) را بر روی آنتن سیما به نمایش خواهد گذاشت.

speedup-4

تورنومنت «جام دیجیتال سرعت بیشتر» با همکاری گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران برگزار خواهد شد و برای اولین بار در بین بازی‌های آنلاین کشور، نفر اول این مسابقات، یک دستگاه خودرو جایزه خواهد گرفت. علاوه‌ بر این، نفرات برتر این تورنومنت، شانس کسب میلیون‌ها ریال جوایز نقدی و همچنین حضور در مقابل دوربین شبکه تهران را خواهند داشت.

برای اینکه سرعت و هیجان مسابقات اتوموبیل‌رانی رو تجربه کنی، توی بازی آنلاین «اسپیدآپ» عضو شو. ماشین بخر، راننده استخدام کن، ماشینت رو اسپرت کن و تیم اتومبیل‌رانیت رو مدیریت کن. هر بار که توی یه مسابقه برنده بشی، امتیازت بیشتر می‌شه و توی جدول برنده‌ها بالا می‌ری و با جوایزی که کسب می‌کنی می‌تونی تیم انوموبیل‌رانی خودت رو توسعه بدی و برنده یک ماشین واقعی بشی!

home-jame-digital

نفراول این تورنومنت، هیجان‌انگیزترین لحظه عمر خود را تجربه خواهد کرد!

پس از پایان این تورنومنت، زندگی فردی که رتبه اول تورنومنت را کسب کند، تغییر خواهد کرد چرا که جایزه ویژه این تورنومنت، یک دستگاه خودرو سواری است!!! با وجود این جایزه بی‌نظیر، مطمئنا شاهد پرهیجان‌ترین رقابت‌ برای رسیدن به این جایزه خواهیم بود و قطعا صحنه‌های زیبایی از رقابت دوستانه و صمیمانه بین بازیکنان شکل خواهد رفت.

speedup-01

سرعت بیشتر همیشه جوایز بیشتری برای شما دارد!

این بار، بازی آنلاین سرعت بیشتر واقعا کولاک به پا کرده و هیجان را به اوج رسانده است. سرعت بیشتر قصد دارد مجموعه‌ای از مسابقات حضوری کارتینگ، مسابقات ماشین‌های رادیوکنترلی و چندین و چند مسابقه هیجان‌انگیز دیگر را نیز در پیست کارتینگ بوستان ولایت و در مقابل دوربین‌های شبکه تهران برگزار کند و به نفرات برتر جوایز بسیار ارزنده‌ای اهدا نماید.

این مجموعه مسابقات حضوری، پس از به اتمام رسیدن تورنومنت های سایت برگزار خواهند شد و هر هفته نفرات برتر پس از برگزاری پنج تورنومنت نفس‌گیر در طول هفته مشخص می‌شوند و این فرصت را خواهند داشت تا در برنامه جام دیجیتال شبکه تهران حضور پیدا کرده و به رقابت بپردازند.

سورپرایزهای ما برای شما هنوز تمام نشده است!

افرادی که شانس حضور در برنامه‌ی تلویزیونی شبکه تهران را پیدا می‌کنند، منتظر ملاقات با شخصیت‌های محبوب سینمایی و ورزشی کشور باشند، چرا که سرعت بیشتر قرار است در تورنومنت جام دیجیتال شما را شگفت‌زده کند!

علاوه براین، اگر از الآن فکر می کنید که راهتان دور است و نمی‌توانید در مسابقات حضوری و برنامه تلویزیونی حاضر شوید، اشتباه می‌کنید چرا که به شما قول می‌دهیم اگر برنده شوید، ما رایگان شما را به شهر تهران و جلوی دوربین تلویزیون خواهیم آورد!

پس در هر نقطه از ایران که هستید، فرصت را از دست ندهید و تیم خود را برای پیروزی در این مسابقه بزرگ آماده کنید و پس از پیروزی در جام، فقط وسایل خود را جمع و جور کنید و آماده یک سفر هیجان انگیز به تهران و حضور در برنامه تلوزیونی جام دیجیتال با میلیون ها بیننده باشید!

speedup-02

اما جایزه های سرعت بیشتر به اینجا ختم نمیشه!!!

برای تیم هایی که جز نفرات ششم تا صدم جدول جام دیجیتال باشن و تو قرعه کشی برنده نشن هم جایزه داریم!

به این دوستان هم 10 برابر امتیازی که از این مسابقه کسب بکنن اعتبار رایگان اهدا میشه تا بتونن در رقابت های آینده و یا تورنومنت هایی که با این شرکت دوست داشتنی در آینده خواهیم داشت ازش استفاده بکنن و شانس خودشون برای کسب جوایز رو بیشتر بکنن.

15 هفته، هفته‌ای 5 مسابقه، مجموعا 75 مسابقه

speedup-03
اوج لذت و هیجان و خاطرات خوشی که تا آخر عمر با شما خواهند بود را با سرعت بیشتر تجربه کنید…

start-speedup

برای شروع بازی، کلیک کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
    1. بازی فوق العاده بازی نکردی!
      بازی یه خورده بهتر از بده!

  1. انصافا بازی خیلی خوبیه.
    ولی من از رابط کاربری جدیدش خوشم نمیاد.رابط قبلی آسون تر بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *