طرح حذف شرکت‌های اینترنتی را متوقف کنید

طرح حذف شرکت‌های اینترنتی را متوقف کنید
  • 1393/6/13
  • حدیث دلبرد
  • 1

انتشار پیش‌نویس طرح “ساماندهی و بازنگری در پروانه‌های PAP، PSTN، ISDP و ISP کشور” از سوی سازمان تنظیم مقررات، موجب واکنش شرکت‌های اینترنتی شد. این شرکت‌ها خواستار توقف این طرح و خروج آن از دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات شدند.

images (6)

به گزارش دنیای اقتصاد، شرکت‌های اینترنتی  طی نامه‌ای اشاره کردند که اکنون حدود 700 شرکت اینترنتی با اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات مشغول به کار هستند. این شرکت‌ها بیش از یک دهه با سرما‌یه‌گذاری خصوصی، به ارائه سرویس اینترنت در سطح کشور پرداخته‌اند. آنها توانسته‌اند در این مدت علاوه بر افزایش ضریب نفوذ اینترنت، زمینه‌ساز اشتغال هزاران جوان تحصیلکرده و متخصصان در این حوزه شوند.

این طرح، بدون اخذ نظرات اعضای این صنف در استان‌ها، هم‌ اکنون در سازمان تنظیم مقررات مطرح است و اجرای آن به حذف و تعطیلی بسیاری از شرکت‌های اینترنتی می‌انجامد.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خیلی هم کار خوبی می کنه سازمان تنظیم مقررات باید ماه عسل این سرویس دهنده ها تموم شه سرویس ضعیف به مردم می دن بدون پاسخگویی سازمان تنظیم مقررات باید فقط به شرکت های مجوز بده که به حقوق مصرف کننده احترام بذاره از این 700 تا شاید فقط 5 درصدشون لیاقت مجوز رو داشته باشن.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *