سامسونگ و اسمارت فون فلزی دیگر! آیا SM-A500 میانه رده ای تمام فلزی خواهد بود؟!

سامسونگ و اسمارت فون فلزی دیگر! آیا SM-A500 میانه رده ای تمام فلزی خواهد بود؟!
  • 1393/6/18
  • سهیل دارائی
  • 0

حتما اسمارت فون Galaxy Alpha SM-G850 سامسونگ را به یاد دارید، اسمارت فونی که بدنه ای آلومینیومی داشت. از سامسونگ خبر رسیده است که تیم طراحی این برند سخت در تلاش است تا عضو جدیدی از خانواده Galaxy Alpha را طراحی کرده و به زودی معرفی نماید. به نظر می رسد که عضو جدید این خانواده نیز فلزی خواهد بود!

gsmarena_001

آیا سامسونگ این بار اصطلاحا آتش به مال خود خواهد زد؟! پیش تر شایعاتی به گوش می رسید که دو اسمارت فون Galaxy Alpha و Galaxy Note 4 تمام فلزی خواهند بود اما عملا مشاهده کردیم که این شایعات به واقعیت تبدیل نشدند چرا که فقط فریم آن ها فلزی شد و پوشش چرم مصنوعی دوباره نیز به کمک سامسونگ آمد.

گزارشاتی به دست آمده است که برخلاف عضو بزرگتر این خانواده، یعنی Galaxy Alpha که قسمت هایی از بدنه آن فلزی بود، این عضو تازه تمام فلزی خواهد بود. گمانه زنی ها بر این است که این عضو تازه اسمارت فونی مقرون به صرفه خواهد بود. شایعاتی نیز به گوش رسیده است که نام مدل آن، SM-A500 می باشد.

گفتنی است که سامسونگ در این اسمارت فون نوظهور قصد استفاده از پروسسور (پردازنده) چهار هسته‌ ای اسنپ‌ دراگون 400 را دارد. دوربین اصلی SM-A500 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم آن دوربینی 5 مگاپیکسی خواهد بود.

۱۶ گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی، نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED با کیفیت تصویر 1280 در 720 پیکسل، پشتیبانی از microSD، پشتیبانی از حالت Ultra Power Saving و باتری غیر قابل تعویض 2330 میلی آمپرساعتی از دیگر مشخصات فنی این محصول نوظهور سامسونگی به شمار می رود.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *