Dell Venue 8 7000 باریک ترین تبلت جهان با با چاشنی دوربین 3D!

Dell Venue 8 7000 باریک ترین تبلت جهان با با چاشنی دوربین 3D!
  • 1393/6/20
  • سهیل دارائی
  • 0

دو برند دِل (Dell) و اینتل (Intel) دست به دست هم داده اند تا باریک ترین تبلت حال حاضر جهان را بسازند!

gsmarena_001

پیش تر در گویا آی تی، باریک ترین تبلت را Xperia Z3 Tablet Compact سونی اعلام کردیم اما حالا Dell Venue 8 7000 روی دست سونی بلند شده است. گفتنی است که Xperia Z3 Tablet Compact دارای ضخامتی معادل 6.4 میلی‌ متر می باشد اما این تبلت جدید Dell تنها 6 میلی‌ متر ضخامت دارد.

جدا از باریک بودن این تبلت نوظهور، وجود دوربین RealSense 3D در آن از قابلیت های برجسته این محصول جدید می باشد. دوربین RealSense 3D مجهز به عمق سنجی است که توانایی های چون شخیص چهره (لبخند)، تشخیص احساسات، اسکن 3D و تشخیص ژست‌ های 10 انگشتی (10-finger gesture) را برای کاربر به ارمغان می آورد.

gsmarena_002

اگر شما نیز جذب ویژگی های این تبلت جدید شده اید و به فکر خرید آن افتاده اید، باید به اطلاعتان برسانیم که Dell تا به حال هیچ تاریخ مشخصی از عرضه این محصول اعلام نکرده است، البته شنیده هایی به گوش می رسد که از آبان ماه سال جاری Dell Venue 8 7000 در فروشگاه های آنلاین برای فروش قرار خواهند گرفت.

از دیگر ویژگی های Dell Venue 8 7000، می توان به وجود سیستم عامل پیش فرض اندروید کیت‌کت 4.4، صفحه نمایش 8.4 اینچی QHD (از نوع OLED) با کیفیت تصویر 2,560در1,600 پیکسل، 16 گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی و درگاه microSD اشاره داشت.

gsmarena_003

Dell، مغز متفکر این تبلت جدید را پروسسور (پردازنده) Moorefield ساخت اینتل قرار داده است. این پروسسور، چهار هسته ای بوده و فرکانس کاری آن معادل 1.6 تا 2 گیگاهرتز می باشد. از نظر طراحی نیز، Dell Venue 8 7000 طراحی بروز و منحصر به فردی دارد، سه لبه این تبلت حاشیه کمی دارد و در عوض آن لبه دیگر دارای حاشیه پر عمق تر و بیشتری است!

 شایان ذکر است که این لبه، یک بلندگوی بزرگ و دوربین RealSense 3D را در خود جای داده است.

نظر سردبیر : به نظر می رسد بحث باریک شدن تبلت ها به موضوع مهمی تبدیل شده است، این تبلت با دوربین و سخت افزار خوبی که دارد بدون شک می تواند برای دیگر رقبای خود دردسرساز شود! آیا شما به باریک بودن تبلت اهمیت می دهید؟!

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *