بازی Destiny هنوز نیامده 500 میلیون به جیب زد! فروش 500 میلیونی Destiny در روز اول!

بازی Destiny هنوز نیامده 500 میلیون به جیب زد! فروش 500 میلیونی Destiny در روز اول!
  • 1393/6/20
  • سهیل دارائی
  • 0

destiny_0-670x418

امروز Activition رسما خبر از فروش موفق بازی Destiny داد. Activition به طور رسمی خبر فروش 500 میلیونی بازی Destiny در روز اول عرضه آن را تایید کرد و در گزارشی پیرامون این موضوع به فرستادن 8.5 میلیون نسخه از این بازی به سراسر فروشگاه ها خبر داد!

آمار و ارقام به دست آمده از این فروش بیانگر ثبت رکوردی جدید در میان تمامی IP های جدید تاریخ بازیسازان می باشد. این آمار و ارقام آن قدر به مذاق Eric Hirshberg، ریاست Activition خوش آمد که در بیانه ای رسمی به تعریف و تمجید از عملکرد شرکت خود پرداخت.

وی مدعی شده است که از همان روز اول می دانست که سرمایه گذاری روی این پروژه موفق خواهد بود و گیمرها هم از همان روزهای ابتدایی آن ها را تشویق به این امر کرده بودند و به آن ها اطمینان لازمه برای موفقیت بازی Destiny را داده بودند.

Destiny-500-Mil-Sales

شایان ذکر است که بازی Destiny هم اکنون در 178 کشور مختلف این کره خاکی قابل دسترس است. گیمرها می توانند، Destiny را روی کنسول های بازی PlayStation 3 ،Xbox One ،PlayStation 4 و Xbox 360 اجرا نمایند.

نظر سردبیر : ریاست Activition در سخنان خود به نکته حائز اهمیتی اشاره داشت که فکر می کنم چاره کار بازیسازان ایرانی حال حاضر باشد! اطمینان از این که سرمایه گذاری روی یک بازی به بار خواهد نشست و دریافت فیدبک مناسب از گیمرها دو فاکتوری هستند که باید بازیسازان ایرانی مد نظر خود قرار دهند. نظر شما چیست؟!

» منبع : gematsu «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *