سواروفسکی و تلویزیون‌ پیشرفته OLED ال‌جی، پیوند بی‌نظیر هنر و تکنولوژی

سواروفسکی و تلویزیون‌ پیشرفته OLED ال‌جی، پیوند بی‌نظیر هنر و تکنولوژی
  • 1393/6/20
  • محسن پاك نيت
  • 0

تلویزیون‌ جدید OLED ال‌جی، مجهز به تکنولوژی Pixel Dimming، با آمیزه‌ای از کریستال‌های درخشان سواروفسکی ایده‌ای پیشتاز در ادغام طراحی و کیفیت تصویر است.

lg-swarowski

به گزارش روابط عمومی گلدیران،‌  نمایشگاه IFA برلین،‌ بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی اروپا، طی این روزها شاهد رونمایی یکی از شاهکارهای صنعت محصولات صوتی و تصویری جهان است. تلویزیون پیشرفته منحنی OLED ال‌جی دارای پایه‌ای زیبا و مفهومی است که حس معلق بودن تلویزیون را در بیننده القاء کرده و با 460 کریستال درخشان آئورا بورئالیس (شفق قطبی) برند جهانی سواروفسکی آراسته شده است.

این تلویزیون با عرض 4.3 میلی متر و وزن 17 کیلوگرم برخوردار از تکنولوژی Pixel Dimming است که باعث می‌شود رنگ پیکسل‌ها بسیار واقعی دیده شوند؛ گویا هر پیکسل زنده شده و انسان در واقعیت مجازی غوطه‌‌ور می‌شود.

آقای هیون-هویی ها، مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری ال‌جی، در اینباره می‌گوید:

ما به خاطر رونمایی از این شاهکار صنعت نمایشگرهای خانگی بسیار هیجان زده‌ایم. این تلویزیون اولین همکاری شرکت صوتی و تصویری ال‌جی با طراحان سواروفسکی است. آنگونه که همه می‌دانید، سواروفسکی مظهر لوکس بودن و نایابی است و این مفاهیم به خوبی امتیازات تلویزیون جدید منحنی OLED ال‌جی را به نمایش می‌گذارند. کریستال‌های سواروفسکی زیبایی همراه با سادگی چشمگیر را می‌آفرینند و فناوری‌ جدید OLED ال‌جی تصویری آنچنان واقعی را جلوه‌گر می‌سازد که چشم هر بیننده‌ای را مات و مبهوت می‌کند.

LG Swarovski OLED model

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *