فعالیت‌های سامسونگ در حوزه نشر کتاب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2014

فعالیت‌های سامسونگ در حوزه نشر کتاب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2014
  • 1393/6/20
  • محسن پاك نيت
  • 0

Frankfurt-Book-Fair-2013

بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دنیا که هر سال در شهر فرانکفورت برگزار می‌شود، امسال نیز از 8 تا 12 اکتبر با حضور شرکت سامسونگ الکترونیکس به عنوان یکی از پیشگامان فناوری در صنعت موبایل، برپا خواهد شد. مشارکت سامسونگ با بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه کتاب دنیا، نشان‌دهنده همسو شدن فناوری تلفن همراه با صنعت جهانی نشر است. در طول این نمایشگاه صاحبان صنایع و شرکت‌کنندگان، امکان بهره‌مندی از تجربه‌های محتوایی خاصی را خواهند داشت که در قالب فناوری‌ها و راه‌حل‌های نوین ارائه خواهند شد.

یورگن بووس مدیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت درباره این همکاری جدید گفت: «از یک سو بهره‌گیری سامسونگ از روش‌های جدید داستان‌گویی و تکامل بخشیدن به تجربه خواندن، مزایای بسیاری برای صنعت نشر دارد، و از سوی دیگر کتاب نیز می‌تواند به عنوان یک منبع محتوایی بسیار مهم، برای بخش فناوری تلفن همراه مفید واقع شود. ما معتقدیم که به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه جهانی کتاب قادر به گشایش راه‌های مهمی برای بازیگران کلیدی صنعت محتوا هستیم و می‌توانیم به پیشبرد تعاملات جدید در این حوزه سهولت بخشیم.»

یونگ‌هی لی نایب رئیس اجرایی بخش بازاریابی بین‌المللی سامسونگ نیز در این باره گفت: «تکامل دیجیتالی در صنعت نشر نه تنها برای مصرف‌کنندگان راه‌های مهیج و نوینی را فراهم می‌کند، بلکه برای ناشران نیز روش‌های نوآورانه‌ای در جهت بهبود محتوا از طریق فناوری تلفن همراه پیش رو می‌گذارد. نوآوری‌های سامسونگ، مستقیماً از خواسته‌ و نیاز مردم الهام می‌گیرد و بسیار خوشحالیم که می‌توانیم با استفاده از فناوری به روز خود، تجربه‌ای باورنکردنی برای ناشران و همچنین مصرف‌کنندگان فراهم کنیم.»

نمایشگاه کتاب فرانکفورت با حضور بیش از 100 کشور دنیا و هفت ‌هزار و 300 شرکت‌کننده، میزبان حدود 275 هزار بازدیدکننده خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از سه‌ هزار و 400 همایش و رویداد مختلف برپا می‌شود و حدود 9 هزار روزنامه‌نگار به پوشش خبرهای آن می‌پردازند. از سال 1976میلادی این نمایشگاه به طور سالانه یک کشور را به عنوان مهمان برگزیده سال انتخاب و بازار کتاب، ادبیات و فرهنگ آن کشور را به حاضران معرفی می‌کند.

/پایان خبر/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *