گوگل کروم 64 بیتی برای مک در ماه نوامبر عرضه می شود

گوگل کروم 64 بیتی برای مک در ماه نوامبر عرضه می شود
  • 1393/6/23
  • مبين
  • 0

chrome-64-bitچندی پیش نسخه 64 بیتی گوگل کروم برای ویندوز انتشار یافت در حال حاضر شرکت گوگل اعلام کرده است که نسخه 64 بیتی این کروم بوک در ماه نوامبر برای سیستم عامل محبوب مک منتشر خواهد شد.

گوگل نسخه 64 بیتی این مروگر را برای سیستم عامل مک معرفی کرد، نسخه 32 بیتی گوگل کروم که گویا دارای مشکلاتی در مک بود قرار است پس از انتشار نسخه 64 بیتی آن برای همیشه قطع شود، گوگل در این باره می گوید:

در اواخر ماه آگوست بود که نسخه 64 بیتی گوگل کروم را برای ویندوز با سرعت و امنیت بیش تر عرضه کردیم اکنون می خواهیم این مرورگر را برای سیستم عامل OS X مک با نسخه 64 بیتی منتشر کنیم و در ماه نوامبر نیز انتشار می یابد. برخلاف ویندوز که دارای دو نسخه 32 و 64 بیتی نیز خواهد بود فقط نسخه 64 بیتی 39 برای مک عرضه خواهد شد. دلیل مشکل نسخه 32 بیتی در مک اجرا نشدن پلاگین های NPAPI است در نسخه 39 است.

اعلام شده است که نسخه 64 بیتی کروم در سیستم معامل مک بهتر اجرا خواهد شد ودر کل عملکرد بهتری نسبت به نسخه 32 بیتی خواهد داشت. با پشتیبانی نکردن گوگل از نسخه 32 بیتی احتمال این که مشلات زیادی به وجود آیند بسیار کم است. تا به حال تاریخ دقیق انتشار نسخه 64 بیتی کروم منتشر نشده است اما کاربران مک می توانند آن را در ماه نوامبر دانلود کنند.

Google

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *