پشتیبان گیری از پیام ها و واتس اپ با استفاده از SMS Backup+

پشتیبان گیری از پیام ها و واتس اپ با استفاده از SMS Backup+
  • 1393/6/23
  • مهيار سوري
  • 3

پاک شدن اطلاعات گوشی، مخصوصا پیامک و دفترچه تلفن گوشی بسیار دردناک و معمولا غیر قابل جبران است. اما بسیاری از کاربران هستند که قبل از پاک شدن اطلاعات گوشی هوشمندشان می گویند ای کاش از قبل به فکر بودم و با یک نرم افزار بک آپ گیری، از اطلاعات خود بکاپ می گرفتم و الان نیز آن را بازیابی می کردم. خب، اگر می خواهید به حال و روز این کاربران دچار نشوید بد نیست نگاهی به اپلیکیشن +SMS Backup بیندازید. البته + SMS Backup تنها نرم افزار موجود در گوگل پلی نیست، اما یکی از بهترین و ساده ترین آن هاست. این اپلیکیشن تمام پیامک های شما را به جی میل ( یا تقویم گوگل) منتقل می کند که شامل ارتباطات WhatsApp نیز می شود. این اپلیکیشن رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

jj4szlnqywbvpemmutw9
قبل از هر چیز شما باید IMAP را در جی میل فعال کنید تا نرم افزار پیام ها را به آن ارسال کند. بعد از اینکار، شما باید چند مرحله را سپری کنید تا کار تمام شود. بعد از انجام این مراحل، می توانید تنظیمات شخصی خود را بر روی جیمیل اعمال کنید تا به طور مثال فقط پیام ها و یا اطلاعات گروه خاصی را پشتیبان گیری کند. این پشتیبان گیری می تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک باشد.

اگر نمی خواهید بعد از رسیدن هر پیام به صورت جداگانه از آن ها پشتیبان گیری کنید گزینه ای وجود دارد که به محض اینکه پیامی را مشاهده می کنید، پیام به صورت خودکار پشتیبان گیری شود.

پس اگر نگران از دست رفتن پیامک های خود هستید هرچه سریعتر به گوگل پلی مراجعه کنید و این برنامه را دانلود کنید.

منبع: GizModo

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. بازتاب: پشتیبان گیری از پیام ها و واتس اپ با استفاده از SMS Backup
  2. بازتاب: گویا آی تی [آخرین اخبار]: پشتیبان گیری از پیام ها و واتس اپ با استفاده از SMS Backup+ | کافه خبر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *