راهکارهایی تبدیل شدن به یک کاربر حرفه‌ای در اینستاگرام – قسمت اول

راهکارهایی تبدیل شدن به یک کاربر حرفه‌ای در اینستاگرام – قسمت اول
  • 1393/6/25
  • پرهام مارزلو
  • 2

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود که بسیاری از کاربران فیس‌بوک و توییتر را به سمت خود کشانده است. بیش از 200 میلیون کاربر روزانه عکس‌ها و ویدیوهای 15 ثانیه‌ای خود را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. همچنین بسیاری از شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها، با فعالیت در اینستاگرام سعی در توسعه فعالیت خود را دارند.

چه کاربر قدیمی اینستاگرام و چه به تازگی در آن عضو شده باشید، 10 راهکاری که در این مقاله مورد ببرسی قرار می‌دهیم به شما کمک می‌کنند تا استفاده بهینه و بهتری از شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

m3hxrzthsesxlwuedhwmعکس‌های خود را ذخیره کنید

اگر از اینستاگرام در تلفن خود استفاده می‌کنید، حتما به بخش تنظیمات رفته و گزینه‌ی Save original photos را فعال کنید ( البته این گزینه به صورت پیش‌فرض فعال است). با این کار تصاویری که در اینستاگرام آپلود می‌کنید در پوشه گالری تلفن شما (اندروید) و یا در بخش Camera Roll ( در ios) ذخیره خواهند شد.

تصاویر 612 در 612 پیکسلی آپلود شده در اینستاگرام به لطف استفاده از فیلترها بسیار جذاب می‌شوند و با ذخیره آن‌ها در نهایت یک آلبوم بی نظیر از تصاویر خود در اختیار خواهید داشت.

2عکس‌های خود را در وب قرار دهید (Embed کنید)

یکی از امکانات ویژه‌ی اینستاگرام، استفاده از کد برای قرار دادنش در صفحات وب و وبلاگ است. تصویر زیبایی را طراحی کرده‌اید و می‌خواهید ان را علاوه بر اینستاگرام در فضای وب نیز منتشر کنید؟ کافیست اکانت اینستاگرام خود را از طریق مرورگر خود باز کرده و تصویر مورد نظرتان را پیدا کنید. حالا با استفاده از کد تصویر در بخش Embed می‌توانید آن را هرکجا که دوست داشته باشید قرار دهید.

3وقت بیشتری برای ویرایش بگذارید

آیا می‌دانستید که اینستاگرام امکانات ویرایش جدید و پیچیده‌تری را در ماه گذشته به اپلیکیشن خود اضافه کرد؟ فقط اضافه کردن یک فیلتر برای تصویر کافی نیست، پس از این کار دوباره بر روی فیلتر کلیک کنید تا یک نوار عددی مطابق شکل زیر نمایان شود. همچنین امکانات دیگری نظیر قرار دادن قاب، سایه و… نیز قابل استفاده هستند.

اگر بخشی از تصویر خود بیش از حد تاریک است از سایه ها استفاده کنید (Shadows). سعی کنید از تمام امکانات ویرایش استفاده کنید و به آن‌ها مسلط شوید. این موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

4بخش Photos Map را مدیریت کنید

با آپلود هر تصویر در اینستاگرام شانس اضافه کردن آن به Photo Maps خود را دارید. البته گفته می‌شود استفاده از این قابلیت از امنیت بالایی برخوردار نیست اما Photo Maps به دسته‌بندی عکس‌هایی که در مکان‌های مختلف که گرفته شده‌اند کمک بسیار زیادی می‌کند. در بخش پروفایل خود می‌توانید به بخش نقشه تصاویر رفته و تمامی آن ‌ها را در اختیار داشته باشید.

ieaifcrybggzgemjwnjsمنتظر بخش بعدی این مقاله باشید…

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. سلام
      اول اینکه عکس هاتون توی گالری ذخیره نمیشه؟ اگر نه به بخش اون آدمک که پروفایل خودتونه برین. بعد در بخش بالا سمت راست که سه تا نقطه هست کلیک کنید
      اونجا این گزینه رو مشاهده می کنید
      با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *