توییتر کار را برای کاربران تازه وارد راحت تر می کند

توییتر کار را برای کاربران تازه وارد راحت تر می کند
  • 1393/6/25
  • پرهام مارزلو
  • 0

توییتر چندی پیش در اطلاعیه خود اعلام کرد قصد دارد به کابران تازه وارد خود در زمینه دنبال کردن دیگران کمک کند و حالا این حرف خود را عملی کرده است. این سرویس مراحل ثبت نام را به گونه ای بازسازی کرده است تا اولین فالوهای کاربران مطابق با علاقه مندی هایشان باشد. این در حالی است که در گذشته تنها لیستی از چند کاربر و یا شبکه پیشنهادی در اختیار کاربران تازه وارد قرار می گرفت.

Twitter_Freedom_04توییتر هم اکنون در مورد زمینه های مورد علاقه شما ( به عنوان مثال موسیقی و یا تکنولوژی) سوال کرده و پیشنهادات مرتبط با آن را به صورت یک لیست در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر این، کاربران با مشاهده توییت های اخیر افراد مشهور و یا اکانت های خبری پیشنهادی می توانند برای دنبال کردن آنان در توییتر تصمیم نهایی خود را بگیرند.

Twitter DM

البته سیستم ثبت نام جدید توییتر را نمی توان کامل دانست؛ این سیستم به صورت پیش فرض تمامی پیشنهادات خود را بر روی حالت فالو قرار می دهد و کاربران باید موارد ناخواسته را مشخص نمایند. با این حال توییتر هنوز هم می تواند با پیشنهاد دادن افرادی که کاربران بیشتر به آن ها اهمیت می دهند، دستورالعمل بهتری را برای استفاده آنان از این سرویس ارائه کند. مطمئنا این شبکه اجتماعی محرک های اقتصادی و مالی زیادی نیز برای کمک به کاربران دارد اما درخواست برای یک خوش آمد گویی بزرگ تر و بهتر از آن کمی سخت به نظر می رسد.

لینک منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *