گویا اپ: معرفی اپلیکیشن Youcam Perfect

گویا اپ: معرفی اپلیکیشن Youcam Perfect
  • 1393/6/27
  • مبين
  • 0

این روز ها تصاویر سلفی از اهمیت زیادی برخوردارند؛ در شبکه های اجتماعیی همانند اینستاگرام و فیس بوک اکثر کاربران مشغول به آپلود کردن تصاویر سلفی هستند و همچنین کمپانی های سازنده اسمارت فون روز به روز دوربین های جلویی در اسمارت فون های خود را تقویت می کنند.

unnamed

حال این تصاویر سلفی قدری مشکل ساز هستند چرا که دوربین های جلو معمولا فلاش ندارند  و ممکن است که تصاویر تیره و تار در بیایند همچنین ممکن است که تصویر سلفی شما نیاز به ویرایش داشته باشد.

امروز در گویا آی تی می خواهیم اپلیکیشن Youcam Perfect را که محصول شرکت Cyberlink است برای شما معرفی کنیم, Youcam Perfect یک اپلیکیشن دوربین است که می توانید روی آن تنظیمات خاصی را انجام دهید. این اپلیکیشن افکت گذاری تصاویر را قبل از گرفتن تصویر به ارمغان می آورد؛ یعنی قبل از اینکه تصویر سلفی خود را بگیرید می توانید افکت مورد نظرتان را روی تصویر اعمال کنید که شامل افکت های متنوعی نیز می باشد. این افکت ها در اصل به زیبا سازی صورت نیز می پردازد.

a01

 

همچنین امکان افکت گذاری بر روی ویدئو های سلفی نیز وجود دارد یعنی زیبا سازی چهره هم در ویدئو و هم در تصویر امکان پذیر می شود. از دیگر ویژگی هیا مهم این اپلیکیشن می توان به Multiple Faces آن اشاره کرد این ویژگی افراد مختلف را در تصویر سلفی شناسایی می کند و می توان برای هر کدام به صورت جداگانه یک افکت تعیین کرد همچنین این امکان وجود دارد که افراد را به صورت دستی روی آن قابل شناسایی کنید.

a02

 

YouCam Perfect زیبا سازی چهره را در 6 مرحله به ارمغان می آورد که شامل افزایش نور و اضافه کردن زرق و برق آن است.

01_Beautify

این اپلیکیشن همچنین دارای ویژگی Smart Edits است که ویرایش هوشمند را به ارمغان می آورد. این ویرایش هوشمند شامل افکت گذاری اخودکار, چرخش خودکار و حذف کردن اشیاء مزاحم در صحنه می باشد.

علاوه بر این YouCam Perfect ترکیب چند تصویر را باهم امکان پذیر می کند که اصطلاحا به آن collages نیز گفته می شود. به تازگی یک ویژگی جدید به این اپلیکیشن اضافه شده است که می تواند تصویر شما را در 30 صحنه مختلف در مکان های عمومی قرار دهد.

04_scence (1)

از دیگر ویژگی هیا آن می توان به قاپ گرفتن تصویر و  کارت کردن آن ها نیز اشاره کرد. YouCam Perfect تصاویر ویرایش شده شما را به صورت خودکار ذخیره می کند و هم چنین امکان اشتراک گذاری را در شبکه های اجتماعی نیز دارد.

دانلود از آی تونز
دانلود از گوگل پلی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *