آیا سامسونگ با فتوشاپ برجستگی دوربین گلکسی آلفا را حذف کرده است؟!

آیا سامسونگ با فتوشاپ برجستگی دوربین گلکسی آلفا را حذف کرده است؟!
  • 1393/6/28
  • مبين
  • 3

gsmarena_000

دیروز تصویری از آیفون 6 منتشر شد که ثابت می کرد اپل برجستگی دوربین آیفون 6 را با ویرایش کردن پنهان کرده است اما به نظر می رسد اپل تنها شرکتی نیست که این کار را انجام داده است.

شرکت سامسونگ در یکی از تصاویر رسمی تبلیغاتی گلکسی آلفا برجستگی دوربین آن را با فتوشاپ حذف کرده است. به تصویر بالا توجه کنید در قسمت سوم گلکسی آلفا به طوری دیده می شود که از هر دو طرف صاف است و هیچ برجستگی ای وجود ندارد، اما در سایر تصاویر این برجستگی کاملا پیدا است.

این کار ممکن است که توسط طراحان متخصص سامسونگ انجام شده باشد، اما خوب هرگونه که باشد بهتر است این شرکت ها تصویر واقعی این اسمارت فون ها را قبل از عرضه منتشر کنند.

gsmarena

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام.من به هیچ برندی تعصب ندارم.شماهم نداشته باشین.اپل هم این کار کرد به اون گیر ندادین بعد برای سامسونگ بیچاره یه پست جدا دادین

    1. درود بر شما امیرحسین جان // … ممنون برای اشتراک گذاری دیدگاهتون با ما
      تمام تلاش تیم خبر گویا آی تی پوشش خبرهای مهم پیرامون برندهاست، سعی بر طرفداری و جانبداری نداریم و تنها شایعات و اخبار جهانی این برندها را پوشش می دهیم.
      باز هم سپاس از شما

    2. سلام دوسست عزیز گویا آی تی فقط اخبار مهم رو ترجمه می کنم و هیچ تلاشی برای طرفداری از هیچ کدوم از برند ها نمی کنم لینک منبع تمام خبرها هم درج میشه.
      تشکر از شما برای نظر زیباتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *