عکس‌های من در iOS8 کجاست؟

عکس‌های من در iOS8 کجاست؟
  • 1393/6/28
  • Jeff Mosawy
  • 0

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در iOS8 اعمال شده و امکانات فراوانی به آن اضافه شده است، بخش Photos در این سیستم‌عامل است. اما بعضی از کاربران هنگامی که به iOS 8 آپدیت شدند، از عدم وجود بعضی از عکس‌هایشان شوکه شده‌اند!

عکس‌ها در iOS8 حذف نشده‌اند، بلکه تنها آلبومی که قبل‌تر با نام Camera Roll وجود داشت، دیگر نیست! اپل با حذف این آلبوم، سعی داشته که به بخش Photos در iOS نظم ببخشد.

اگر تا کنون به این مورد دقت نکرده بودید، همین اکنون Photos را باز کرده و خواهید دید که Camera Roll دیگر وجود ندارد. بجای آن، خواهید دید که آلبوم‌هایی با نام Recently Added، Panoramas، Videos، Bursts و … وجود دارند. علاوه بر آن‌ها، ممکن است که آلبوم‌های دیگری وجود داشته باشند که توسط اپلیکیشن‌های دیگر ایجاد شده‌اند؛ مثل Instagram.

آلبومی که تا حدودی شبیه به Camera Roll عمل می‌کند، آلبوم Recently Added است، اما تنها عکس‌هایی را در برمیگیرد که در ۳۰ روز اخیر به دستگاه شما اضافه شده باشد. همچنین، آلبوم Recently Deleted تنها شامل عکس‌هایی می‌شوند که در ۳۰ روز اخیر آن‌ها را پاک کرده‌اید.

در هر صورت، با وجود اینکه آلبوم Camera Roll از بین رفته است، اما عکس‌های داخل آن، هیچ‌یک، از بین نرفته‌اند. آن‌ها تنها به مکان دیگری منتقل شده‌اند؛ کالکشن‌ها (Collections).

iOS-8-Photos-640x575

کالکشن‌ها محلی است که همه عکس‌های شما براساس مکان و تاریخ عکس‌برداری تنظیم شده‌اند و هدف اپل از این کار، همانطور که پیش‌تر گفته شد، نظم بخشیدن به عکس‌های شماست.

اگر که از این روند خسته شده‌اید، می‌توانید با انتخاب علامت +، اقدام به ساخت آلبوم جدیدی کنید و عکس‌های مورد نظرتان را در آن اضافه کنید تا همیشه در دسترس شما باشد. در غیر این صورت، می‌توانید که با استفاده از اپلیکیشن MyRoll، می‌توانید به همان حالت قبلی بازگردید و Camera Roll را داشته باشید.

منبع مقاله

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *