رکورد فروش Galaxy S5 در آلمان به یک میلیون نسخه رسید!

رکورد فروش Galaxy S5 در آلمان به یک میلیون نسخه رسید!
  • 1393/6/29
  • بهرام مرتاضی
  • 0

مدت زیادی از اعلام رسمی سامسونگ مبنی بر رکود فروش پرچمدارش می گذرد. اوایل امسال بود که سامسونگ اعلام کرد Galaxy S5 در 25 روز ابتدایی عرضه اش 10 میلیون نسخه فروش کرده است.

SAMSUNG CSC

اخیراً گزارشی منتشر شده است که تایید می کند یک میلیون دستگاه از این گوشی هوشند در آلمان فروخته شده است. سامسونگ معمولاً راجع به فروشش در مناطق خاص (به غیر از کره جنوبی) سخن نمی گوید و این اولین بار است. گزارش از انتظار سامسونگ برای فروش 35 میلیون نسخه تا پایان سال جاری حکایت دارد که خیلی دور از دسترس به نظر نمی رسد.

سامسونگ خوشحالی خود را با دادن بن 500 یورویی به خریداران خوش شانس ابراز کرده است. البته جالب است اگر خبری را هم در کنار این اتفاق بشنوید. این هدیه به خریداران دقیقاً در روزی اتفاق افتاده است که محصولات iPhone 6 و iPhone 6 Plus شرکت اپل فروش خود را در بسیاری از مناطق شروع کرده اند و البته آلمان یکی از این بازارهاست.

سامسونگ همچنین فبلت پرچمدار خود را اوایل ماه جاری میلادی نمایش داد. اما به نظر نمی رسد عرضه Galaxy Note 4 جای Galaxy S5 را روی قفسه فروشگاه ها کم تر کند. با مشخصات و قابلیت های فوق العاده ای که Galaxy S5 دارد زمان زیادی را در بازار فروش خواهد داشت.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *