آموزش اضافه کردن و یا حذف کیبوردهای متفاوت در ios 8

آموزش اضافه کردن و یا حذف کیبوردهای متفاوت در ios 8
  • 1393/7/1
  • پرهام مارزلو
  • 0

شرکت اپل چندی پیش سیستم‌عامل ios 8 را برای تمام کاربران خود در دسترس قرار داد و امکانات ریز و درشتی را به آن اضافه نمود. همانطور که در مقاله‌ی 25 قابلیت جدید ios 8 گفتیم، یکی از مهمترین تغییرات آی‌او‌اس در این نسخه امکان استفاده از کیبوردهای متفاوت در آن است.

البته کیبورد خود اپل هیچگونه مشکل و نارضایتی را برای کاربران به وجود نمی‌آورد و هم‌اکنون نیز با اضافه شدن قابلیت Swipe به آن، کامل‌تر از قبل نیز شده‌ است. اما بد نیست که کیبوردهای دیگر و تجربه کار با آن‌ها را نیز داشته باشیم. به همین خاطر در این مقاله به آموزش حذف/اضافه کردن کیبوردهای جدید در ios 8 می‌پردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پس از انتشار نسخه‌ی هشتم ios، برنامه‌های کیبوردی متفاوتی در اپ استور قرار گرفتند؛ برخی رایگان و برخی دیگر نیز پولی، برخی فوق‌العاده و برخی نیز بی فایده و بدون کاربرد. سعی کنید حتما از اپلیکیشن‌های کیبوردی معروف‌تر استفاده کنید.

How To Add Remove Third-Party Keyboards In iOS 8مراحل کار بسیار ساده هستند. کافیست به اپ استور بروید و در بخش جست و جو عبارت KeyBoard را تایپ کرده و اپلیکیشنی را که به بقیه ترجیح می‌دهید را نصب نمایید. در مقابل برای حذف یک کیبورد نیز می‌توانید مانند بقیه اپلیکیشن‌ها آن را پاک کنید. قدم بعد نصب و افزودن کیبورد بوده که آن هم مشکلی را برایتان بوجود نخواهد آورد.

به بخش Setting>General>Keyboard>Keybords بروید. در این قسمت لیستی از تمامی کیبوردهایی که دانلود و نصب کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. کافیست بر روی کیبورد مورد نظر کلیک کنید تا فعال شوید. به همین سادگی!

How To Add Remove Third-Party Keyboards In iOS 8 (1)توجه داشته باشید که هر کیبورد دارای تنظیمات منحصر به فرد خود بوده که برای ایجاد تغییر در آن‌ها باید وارد اپلیکیشن مخصوصشان شوید. پس از فعال‌سازی، وارد مرورگر شده و مطابق شکل زیر بر روی آیکون سیاره‌ای کلیک نمایید و منتظر تغییر کیبورد خود شوید.

اگر بخواهید دوباره از کیبورد قبلی خود استفاده کنید باید دوباره از آیکون سیاره‌ای استفاده شود. اگر کیبوردهای متعددی را دانلود و نصب کرده باشید، باید مدام آن‌ها را عوض کنید تا در نهایت کیبوردی را که نظرتان را جلب کرد انتخاب و برای همیشه استفاده نمایید. برخی از این کیبورد‌ها، قوانین و اجازه‌هایی را از کاربر می‌خواهند که باید آن‌ها را قبول کنید.

How To Add Remove Third-Party Keyboards In iOS 8همانطور که دیدید روند تغییر کیبورد در ios 8 به همین سادگی بود و پیشنهاد می‌کنیم حتما کیبوردهای مختلف را امتحان نمایید. امیدواریم از این آموزش بهره کافی را برده باشید. منتظر دیگر آموزش‌های آی‌اواس 8 در گویا آی‌تی باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *