از Season Pass بازی Assassin’s Creed: Unity چه خبر؟!

از Season Pass بازی Assassin’s Creed: Unity چه خبر؟!
  • 1393/7/2
  • سهیل دارائی
  • 0

از Ubisoft خبر رسیده است که جزئیات تازه تری را پیرامون Season Pass بازی Assassin’s Creed: Unity منتشر نموده است. جالب است بدانید که  8 ساعت از گیم پلی تحت الشعاع Season Pass این بازی خواهد بود. بی شک وجود محتویات اضافی ای چون مراحل تازه، مهارت ها، سلاح و زره های جدید می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. اما بشنوید از قیمت Season Pass بازی Assassin’s Creed: Unity!

AC Unity

این Season Pass که قرار است قیمتی معادل 29.99 دلار داشته باشد به گیمرها اجازه دسترسی به تمامی DLC های از جمله کمپین Dead Kings، سلاح ها، زره ها، مهارت های تازه را خواهد داد. شایان ذکر است که حتی بازی جدیدی با نام  Assassin’s Creed Chronicles: China نیز در آن تعبیه گشته است!

اگر از زمان عرضه آن بپرسید باید به اطلاعتان برسانیم که طبق اعلام Ubisoft ، این Season Pass قرار است اوایل سال 2015 عرضه گردد.

به احتمال فراوان همینک کنجکاو به عنوان ” Assassin’s Creed Chronicles: China” شده اید و اطلاعات بیشتری از آن می خواهید! باید اذعان کنیم که Ubisoft اعلام داشته است که این قسمت از بازی دیگر در فرانسه دنبال نمی شود و داستان بازی در قرن 16 کشور چین دنبال می شود.

Shao Jun شخصیت محبوب انیمیشن Assassin’s Creed Embers به عنوان کاراکتر نقش اول بازی شناخته شده است و تعلیم دیده Ezio Auditore در بازی خواهد بود. Shao Jun در این قسمت وظیفه انتقام گیری از تمام افرادی که مسئول از بین رفتن انجمن برادری اسسین ها در چین بوده اند را بر دوش دارد.

 منبع : gamepur

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *