سرانجام بلک بری اسمارت فون BlackBerry Passport را رو کرد!

سرانجام بلک بری اسمارت فون BlackBerry Passport را رو کرد!
  • 1393/7/3
  • سهیل دارائی
  • 0

BlackBerry Passport

اگر به خاطر داشته باشید ماه قبل خبر از تولید اسمارت فونی با ظاهری چهار گوش از برند BlackBerry داده بودیم (لینک مطلب). سرانجام انتظارها به پایان رسیده و برند BlackBerry اسمارت فون چهار گوش جدید خود را رسما رونمایی کرد.

به نظر می رسد اسمارت فون BlackBerry Passport چهار گوش، تنها امید این برند جهت رهایی از مشکلات اخیر باشد. بدون شک اسمارت فونی مربع شکل به همراه صفحه کلید QWERTY، برای عموم مردم جذاب نخواهد بود و BlackBerry قصد دارد یک بار دیگر نگاه خریداران خاص را به خود جذب نماید.

Blackberry-passport

پیش تر در همان لینکی که در سطر اول قید شده است، توضیحاتی در رابطه با طراحی عجیب این اسمارت فون داده بودیم اما بد نیست نگاهی هم به پست جالبی در وبلاگ رسمی BlackBerry پیرامون این اسمارت فون چهار گوش داشته باشیم.

BlackBerryدر وبلاگ رسمی خود طراحی چهار گوش این محصول را به جهان پیرامون نسبت داده است که تمامی اشیا تولید شده در آن مستطیلی شکل هستند. BlackBerry مدعی شده است که اگر این محصول را مانند اسمارت فون های رقبا، مستطیلی شکل طراحی می نمود، طراحی تکراری آن اجازه شکوفایی خلاقیت و نوآوری آن ها را نمی داد!

جالب است بدانید که قابلیت تغییر وضعیت عمودی به افقی در اسمارت فون BlackBerry Passport کاملا بی معنی است، چرا که طول و عرض نمایشگر مربعی این محصول کاملا یکسان است!

BlackBerry

این محصول مجهز به نمایشگری 4.5 اینچی باکیفیت تصویر 1440 در 1440 پیکسل می باشد که 453 PPI تراکم پیکسلی نیز به همراه دارد. دوربین تعبیه شده در این اسمارت فون چهار گوش یک دوربین 13 مگا پیکسلی است که لرزش‌گیر اپتیکال نیز برای آن تعبیه شده است، این دوربین به کاربر اجازه می دهد تا بتواند با کیفیت HD به فیلم برداری بپردازد.

مغز متفکر اسمارت فون BlackBerry Passport را یک پروسسور (پردازنده) چهارهسته ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز تشکیل می دهد. از دیگر مشخصات فنی این محصول جدید باید به وجود 32 گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی،  3 گیگابایت حافظه رَم، باتری 3450 میلی آمپر ساعتی و درنهایت سیستم عامل 10 BlackBerry اشاره داشت.

BlackBerry Passport

شایان ذکر است که اسمارت فون BlackBerry Passport قرار است با قیمتی معادل 599 دلار عرضه گردد.

» منابع : cnet و businessinsider «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *