گویا اپ(داغ)؛ افزودن یک پنل کاربردی با Sidebar Launcher (اندروید+دانلود)

گویا اپ(داغ)؛ افزودن یک پنل کاربردی با Sidebar Launcher (اندروید+دانلود)
  • 1393/7/3
  • پرهام مارزلو
  • 0

گویا پاپ چند هفته پیش کار خود را آغاز کرد و به معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن‌ها و دیگر ابزارها برای کاربران پلتفرم‌های مختلف پرداخت. اما از آنجا که تعداد کاربران اندرویدی بیشتر از همه است، سعی می‌کنیم توجه بیشتری به اپلیکیشن‌های این پلتفرم داشته و هر هفته بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

امروز نیز به معرفی یکی از لانچرهای محبوب و پرکاربرد اندروید خواهیم پرداخت. لانچر‌ها صفحه هوم‌اسکرین اندروید را به مکانی بهتر و متفاوت‌تر تبدیل می‌کنند. خوشبختانه گوگل با باز گذاشتن دست توسعه دهندگان، امکان طراحی ده‌ها لانچر حرفه‌ای و فوق‌العاده کاربردی را به آنان داده است. در ادامه به بررسی لانچر SideBar خواهیم پرداخت.

sidebar-launcher-620x303

Sidebar Launcher که برای تلفن‌ها و تبلت‌ها به خوبی طراحی و عرضه شده است، با قرار دادن یک پنل قدرتمند در هوم‌اسکرین اندروید امکان دسترسی به بخش‌های حائز اهمیت را به کاربران اندرویدی می‌دهد؛ این بخش‌ها می‌توانند شامل برنامه‌ها و یا حتی تنظیمات متفاوت تلفن شوند. این لانچر بسیار کاربر پسند بوده و خوشبختانه با استفاده از آن هیچگونه افت سرعتی را در عملکرد دستگاه مشاهده نخواهید کرد.

پنل این لانچر قابل دسترسی از تمام قسمت‌های گوشی می‌باشد؛ کافیست مطابق شکل یک اسلاید از چپ به راست بکشید و آن را در اختیار داشته باشید. این پنل به شما اجازه قرار دادن این موارد را می‌دهد؛ ویجت ساعت و تاریخ، سوییچ‌های مواردی نظیر وای‌فای، بلوتوث و صدا، اپلیکیشن‌های پر کاربرد.

1

هر کدام از این موارد یک کارت (Card) نام دارند و امکان افزودن و یا حذف آن‌ها به راحتی فراهم خواهد بود. با اینکه اکثر این کارت‌ها بر روی دستگاه‌های روت نشده کار می‌کنند اما برخی از آن‌ها نظیر میانبرهای عملی هوم‌اسکرین نیاز به روت دارند. همچنین برای استفاده از برخی کارت‌ها نیاز به خرید نسخه Pro است. البته گویا اپ لینک دانلود نسخه پولی این برنامه را در ادامه برایتان آماده کرده است.

در قسمت پایینی این پنل، 4 آیکون قرار گرفته‌اند که امکاناتی نظیر خرید اپلیکیشن‌ پولی لانچر، نمره دادن به آن در فروشگاه و خروچ از پنل در آن قرار گرفته است. آیکون‌های سه نقطه‌ای در انتهای هر کارد به شما امکان ویرایش و حذف آن در پنل را می‌دهند.

2همچنین امکان تغییر ترتیب کارت ها در پنل و حتی اندازه خود پنل نیز برای کاربران فراهم است و با مراجعه به بخش تنظیمات لانچر می‌توانید آن‌ها را دستکاری کنید. همانطور که گفتیم، لانچر SideBar دارای دو نسخه‌ی رایگان و غیر رایگان است و نسخه‌ی رایگان امکانات کامل و خوبی ندارد. اما می‌توانید از لینک مدیافایر زیر، نسخه Pro (پولی) این اپلیکیشن را نیز دریافت نمایید.

لینک نسخه رایگان در گوگل‌پلی

لینک دانلود مستقیم نسخه‌ی پولی (Pro) از سرور مدیافایر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *