آیا می دانید چگونه آیفون 6 پلاس را می توان خم کرد؟!

آیا می دانید چگونه آیفون 6 پلاس را می توان خم کرد؟!
  • 1393/7/7
  • سهیل دارائی
  • 0

آیفون 6 پلاس با صفحه نمایش بزرگ تر نسبت به برادرش آیفون 6 خیلی زود توانست در همان شبِ اول، شبِ رونمایی در کنفرانس اپل، جایگاه ویژه ای در دل علاقه مندان به برند اپل باز کند، اما دیری نگذشت که پس از رسیدن به دست علاقه مندان، گزارشات عجیبی در رابطه با خم شدن قامت این محصول اپلی فضای مجازی اینترنت را در بر گرفت.

Apple-iPhone-6-Plus

برندهای دیگر با ایجاد کمپینی به خوبی توانستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و ضمن تخریب برند اپل، به نوعی محصولات خود را نیز تبلیغ نمایند.

پیش تر در گویا آی تی خبر خم شدن آیفون 6 پلاس را قرار دادیم (لینک مطلب). حال امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور آیفون 6 پلاس را خم کنید!

در همان روز اول انتشار این خبر، شنیده ها حاکی از آن بود که بسیاری بدنه ضعیف را مقصر اصلی این اتفاق می دانستند و عده ای نیز مقدار آلومینیوم به کار رفته در آیفون 6 پلاس را متهم ردیف اول می شمردند. iFixit کمی موشکافانه تر به این موضوع نگریسته است و در تازه ترین اقدام خود پرده راز از این ماجرا برداشته است!

Apple-iPhone-6-Plus

iFixit به سراغ قسمتی که این محصول اپلی از آن ناحیه قامت خم می کند رفته است و قسمت کلیدهای تغییر حجم صدا را مورد بررسی بیشتر قرار داده است. به نظر می رسد راز پاشنه آشیل این محصول اپلی در فلز تعبیه شده کنار کلیدهای تغییر حجم صدا می باشد.

Apple-iPhone-6-Plus

طراحان و کارشناسان اپل تصور می کردند که این قطعه فلزی می تواند به تقویت کلیدهای تغییر حجم صدا کمک شایانی کند اما در حقیقت بیش از آن که این فلز در نقش فرشته نجات ظاهر شود، نقش بمب ساعتی را ایفا کرده است!

در حقیقت iFixit به ما می گوید که اگر نیرویی ۴۰ کیلوگرمی به تمامی قسمت های بدنه این محصول وارد آید، قامت آیفون 6 پلاس از ناحیه کلیدهای تغییر حجم صدا خم خواهد شد. این نیرو باعث می شود که بدنه از خود قابلیت انعطاف پذیری بیشتری نشان دهد اما قطعه فلزی تعبیه شده در کلیدهای تغییر حجم صدا مقاومت می کند و این مقاومت نتیجه ای جز خم شدن آیفون 6 پلاس ندارد.

 » منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *