بازی فیفا 15 آن قدر واقعی به نظر می رسد که حتی لوئیس سوارز هم در آن محروم است!

بازی فیفا 15 آن قدر واقعی به نظر می رسد که حتی لوئیس سوارز هم در آن محروم است!
  • 1393/7/8
  • سهیل دارائی
  • 1

جام جهانی 2014 برزیل را حتما به یاد دارید! مسابقاتی تلخ برای لوئیس سوارز، چهره سرشناس تیم ملی اروگوئه که رفتارهای غیر ورزشی خود را تکمیل نمود. همان طور که می دانید این مهاجم در تقابلی که با مدافع تیم ملی ایتالیا داشت، جورجیو کیلینی را مورد ناز و نوازش با دندان های خود قرار داد!

14-6-25-733241

این رفتار غیر ورزشی لوئیس سوارز که تکرار چند عمل قبلی خود بود سر و صدای زیادی به راه انداخت و مسئولان FIFA را به اعمال محرومیتی سنگین برای وی وا داشت. FIFA در حکمی، لوئیس سوارز را تا پایان ماه اکتبر سال جاری میلادی از تمامی فعالیت های فوتبالی (all football activities) محروم ساخت.

Accused-murderer-asks-Siri-to-hide-his-roommate

با خبر شده ایم که این محرومیت در بازی فوتبالی فیفا 15 نیز رعایت شده است! شما در transfer market وقتی به سراغ بخش Ultimate Team می روید و نام لوئیس سوارز را سرچ می کنید، نتیجه ای نخواهید گرفت. جالب تر این که اگر باشگاه بارسلونا اسپانیا را به عنوان تیم خود انتخاب نمایید، در نقل و انتقالات تابستانی برای شما ایمیلی ارسال می شود که در آن محومیت استفاده از لوئیس سوارز تا 26 اکتبر میلادی توسط مدیر اجرایی باشگاه قید شده است.

شایان ذکر است که فیفا علاقه مندان به این مهاجم را نا امید نکرده است و محرومیت وی تنها در career mode و Ultimate Team که در چند سطربالایی ذکر شد محدود شده است. طرفداران این مهاجم یاغی می توانند از قسمت exhibition matches (مسابقات دوستانه) لوئیس سوارز را پا به توپ کنند!

» منبع : eurogamer «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *