Galaxy Ace Style اسمارت فون مقرون به صرفه ای دیگر از سامسونگ!

Galaxy Ace Style اسمارت فون مقرون به صرفه ای دیگر از سامسونگ!
  • 1393/7/8
  • سهیل دارائی
  • 0

از آلمان خبر می رسد که برند سامسونگ در سکوت رسانه ای تازه ترین عضو خانواده Galaxy Ace را معرفی کرده است.

Galaxy Ace

گفتنی است که این عضو تازه با نام Galaxy Ace Style رونمایی گشته است و نمایشگری 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED دارد. این نمایشگر می تواند کیفیت تصویری معادل 800×480 پیکسل را برای کاربر به ارمغان آورد.

شایان ذکر است که مغز متفکر این اسمارت فون نوظهور را پروسسوری (پردازنده)  4 هسته‌ ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز تشکیل می دهد. در کاور پشتی این محصول دوربینی 5 مگاپیکسلی قرار داده شده است که یک فلاش LED آن را همراهی می کند. سامسونگ در دوربین این اسمارت فون مقرون به صرفه، قابلیت فیلمبرداری 720p را نیز افزوده است.

از دیگر مشخصات فنی Galaxy Ace Style می توان به وجود یک گیگابایت حافظه رَم، 4 گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه خارجی، قابلیت NFC، قابلیت اتصال LTE و باتری 1900 میلی‌ آمپر ساعتی اشاره داشت.

سامسونگ مدعی شده است که باتری تعبیه شده، می تواند 11 ساعت مکالمه 3G و 9 ساعت وب گردی با قابلیت LTE را برای خریدار تضمین کند! در انتها نیاز به اضافه است که این عضو تازه خانواده Galaxy Ace در بازار کشور آلمان با قیمتی معادل 199 یورو و در رنگ‌ های مشکی و سفید عرضه می گردد.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *