گمرک تخصصی کالای ICT

گمرک تخصصی کالای ICT
  • 1393/7/22
  • حدیث دلبرد
  • 1

با توجه به افزایش واردات تجهیزات ICT طی سال­ های گذشته، وزیر ارتباطات راه­ اندازی گمرک تخصصی کالای ICT را پیشنهاد داد و گفت: بدین وسیله امکاناتی ایجاد خواهد شد که موجب رفع برخی مشکلات می­ گردد و می­ توان کالاها و تجهیزات تولید داخل را ارائه کرد.

6789

به گزارش ایسنا، محمود واعظی در حاشیه همایش ICT و استاندارد اعلام کرد: در ارتباط با ورود تجهیزات الکترونیک که بسیار افزایش یافته، بررسی­ هایی صورت گرفته است. با توجه به این بررسی­ ها، نیاز به همکاری وزارت ارتباطات با وزارت صنعت معدن و تجارت ، گمرک و سازمان استاندارد احساس می­ شود.

وزیر ارتباطات در رابطه با اظهارات اخیر دبیر شورای عالی فضای مجازی مبتنی بر لزوم قانون گذاری برای سرعت­ های بالای اینترنت از جمله 3G و LTE گفت: این سرعت مربوط به پهنای باند داخل است که طی یکسال گذشته، از 500 گیگابیت به 1250 گیگابیت بر ثانیه رسیده است. به عقیده من آنچه در ارتباط با پهنای باند داخلی است، نیاز به مقررات خاصی ندارد؛ زیرا تمام محتویات و نرم افزارهای داخلی در یک چارچوب مجاز قرار دارند.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. کاش انقدر به پرو پای تاجرا نپیچن فقط برا گرون فروشا بپیچن که گرون نکن البته اگه اینا هم گرون فروش بودن باید این کارو بکنن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *