محصولات و خدمات ویژه ایرانسل در ایام محرم

محصولات و خدمات ویژه ایرانسل در ایام محرم
  • 1393/8/6
  • محسن پاك نيت
  • 1

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)  و آغاز ماه محرم، مجموعه ای از محتواهای فاخر فرهنگی و نواهای پیشواز مناسبتی خود را به مشترکین عرضه کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، فهرست نواهای پیشواز ویژه محرم، از طریق ارسال یک پیامک بدون متن به شماره  7878 در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.همچنین مشترکین می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 8888 ، فهرست سرویس های متنی مرتبط با ایام عاشورای حسینی را از طریق پیامک دریافت کنند.

MOHARRAM

از سوی دیگر، ایرانسل در راستای اجرای بخشی از تعهدات و مسئولیت‌های  اجتماعی خود، با اختصاص شماره پیامک 359، امکان مشارکت مشترکین در پروژه بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرده و از علاقه مندان دعوت کرده تا کمک های نقدی خود را از  طریق این سامانه پیامکی ارسال دارند. مبالغ اهدایی از اعتبار موجود در سیم کارت های اعتباری کسر و یا به صورتحساب دوره ای مشترکین سیم کارت های دائمی افزوده می‌شود.

همچنین همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری محرم، ایرانسل مجموعه ای از کتب الکترونیک متنی و شنیداری مرتبط با واقعه عاشورا را از طریق پورتال و برنامه کاربردی «کتابخوان» در اختیار مشترکین خود قرار داده است. پورتال کتابخوان از طریق نشانی ketabkhan.irancell.ir قابل دسترسی است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. مه، بارقه اى ست در شبستان حسین
    شب، حادثه اى ز درد پنهان حسین
    هر صبح، ز دامن افق، خون آلود
    خورشید برآید از گریبان حسین . . .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *