شارژر فوق سریع HTC با کاهش 40 درصدی زمان شارژ

شارژر فوق سریع HTC با کاهش 40 درصدی زمان شارژ
  • 1393/8/10
  • زهرا معبودی
  • 3

اگر کمی با دقت بیشتر به گوشی های افراد خانواده تان توجه کنید متوجه خواهید شد که شارژر های متفاوتی به آن ها متصل است و این نشان می دهد که سیستم های تان حسابی از هم جدا هستند و به هیچ عنوان دارای ابزارهای قابل همپوشانی نیستند! یکی از مهمترین چیزهایی که هر دارنده گوشی و تبلت بدان نیاز دارد، فارغ از نوع و مدل و قیمت و ویژگی های گوشی، شارژر است! اما اینکه هر خانواده تنها یک شارژر داشته باشند تا دچار سر در گمی نشوند، شاید رویای همه ما باشد.

این روزها خبری از شارژر جدید HTC به گوش می رسد که دارای ویژگی های بسیار خوبی است و نسبت به نمونه ‌های قبلی خود از برخی نقاط پیشرفت داشته است.

HTC Rapid Charger 2.0

اچ تی سی هم اکنون آماده راه اندازی شارژر فوق سریع خود است که به صورت یک یو اس بی شارژر عمل می کند. از ویژگی بارز این شارژر این است که کاربر می تواند با سرعتی حدود 40 درصد بیشتر از حالت عادی گوشی خود را شارژ کند! یعنی تقریبا زمان شارژ به نصف تقسیم می شود.

نکته ای که در مورد Rapid Charger 2.0 باید بدانیم این است که این شارژر یک سخت افزار جهانی است و این بدین معنی است که ، در هر نقطه از جهان، و برای هر نمونه گوشی  اچ تی سی  این شارژر قابل استفاده است! این افزایش 40 درصدی شارژ برای برخی مدل ها مثل htc One M8 / E8 / Remix و Desire Eye مورد آزمایش قرتر گرفته و صد درصد تایید شده است.

HTC Rapid Charger 2.0

البته Quick Charge 1.0 هم برای شرکت کولکام است که طی اخباری در مورد آن در وبلاگشان چیزهایی در مورد آن گفته شده است. ویژگی Quick Charge 1.0 این است که وقتی یک دستگاه دارای چیپ Snapdragon به منظور شارژ کردن مورد استفاده قرار می گیرد حداقل 4 ساعت نیاز به زمان دارد،  اما زمانی که پای Quick Charge 1.0  به میان می آید، این مدت زمان به زیر 3 ساعت کاهش پیدا می کند.

HTC Rapid Charger 2.0

از ویژگی های Quick Charge 1.0 این است که می توان به صورت یو اس بی، به دستگاه های مختلف آن را متصل کرد و بهره لازم را  از آن برد!  این شارژر در واقع بر روی بسیاری از دستگاه ها مثل Droid DNA HTC, Samsung Galaxy S III, Nokia Lumia 920, Asus Padfone و LG Nexus 4. قابل اعمال است و می تواند به شارژ آن ها کمک کند. اما اینکه  اچ تی سی نام شارژرش را Charger 2.0 گذاشته قطعا هدفش این بوده که نسل جدید شارژر ها را نمایش دهد!

HTC Rapid Charger 2.0

البته نکته قابل توجه در مورد شارژر اچ تی سی این است که از طریق پورت microUSB به دستگاه ها متصل می شود! این فناوری در چیپست های Snapdragon 800 و ورژن های بعد از آن مثل Snapdragon 801 و … قابل استفاده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام
    البته Quick Charge 1.0 هم بــــــرای شرکت کولکام است ….

    کلمه “برای” در این جمله که متاسفانه جدیدا بسیار رایج شده است نابجا استفاده شده است و اگر برای بیان صفت مالکیت است بهتر بود از کلمه متعلق و یامشابه /ان استفاده شود.

    یا علی مدد…

  2. سلام
    من گوشی htc one x9 خریدم که در بیشتر سایتها نوشته اند از امکان شارژ سریع (fast sharge) برخوردار است ولی شارژی که داخل جعبه آن هست یک شارژر معمولی است و توصیه کردند که شارژر جداگانه باید بخرم اگر دوستان می دانند کجا می توان شارژهای سریع پیدا کرد و خرید ممنون خواهیم شد. با تشکر از سایت شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *