رشد ۸۵ درصدی ترافیک محتوا در شبکه ایرانسل

رشد ۸۵ درصدی ترافیک محتوا در شبکه ایرانسل
  • 1393/8/16
  • محسن پاك نيت
  • 1

مدیرعامل ایرانسل از رشد 85درصدی ترافیک محتوا خبر داد و گفت: در حوزه محتوای دیجیتال، رشد تنوع محتوا در مقایسه با مهر سال ۹۲ به میزان ۳۲ درصد افزایش یافته و به تفکیک سرویس نیز تعداد سرویس پیشخوان ۱۰۹ درصد و تعداد آهنگ پیشواز ۳۹ درصد رشد یافته است.

علیرضا قلمبر دزفولی افزود: بر همین اساس رشد ترافیک محتوا در مقایسه با سال گذشته ۸۵ درصد و تعداد ارایه‌دهندگان محتوا در مقایسه با سال گذشته ۶۷ درصد رشد یافته است.

رشد ۲۵ درصدی ترافیک دیتا در شبکه وایمکس ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل درباره وضعیت شبکه وایمکس این اپراتور هم گفت: تعداد مشترکین وایمکس ایرانسل با رشد ۲۵ درصدی در یک سال به ۴۹۲ هزار مشترک با ۸۵۲ نمایندگی و ۹۹۶ سایت در ۳۶ شهر تحت پوشش رسیده است.

او، شهرهای تحت پوشش وایمکس ایرانسل را شامل اسلامشهر، اصفهان، اندیشه، اندیمشک، اهواز، آبادان، بهارستان، تبریز، تهران، خرمشهر، خمینی شهر، خوراسگان، دزفول، سبزوار، سپاهان شهر، سردرود، شاهین شهر، شهر قدس، شهرری، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شور آباد، شیراز، فردیس، قرچک، کاشان، کرج، گلستان، لواسان، محمودآباد (اصفهان)، مشهد، نجف آباد (دانشگاه آزاد)، هشتگرد و ورامین عنوان کرد.

به گفته دزفولی، رشد ترافیک دیتا در شبکه وایمکس ایرانسل نیز ۲۵ درصد است و تلفن اینترنتی و وای‌فای نیز آماده بهره‌برداری است و سرویس VPN مبتنی بر وایمکس نیز به بیش از ۳۰ بانک، موسسه اعتباری و شرکت در نزدیک به دو هزار نقطه در سطح کشور، بانک پاسارگاد، بانک سامان، شرکت پرداخت نوین آرین، بانک گردشگری، شرکت DHL و بورس کالا عرضه شده است.

dezfooli

دریافت نخستین پروانه بدون محدودیت تکنولوژی از سوی ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل مهمترین اقدامات صورت گرفته از سوی ایرانسل طی یک سال اخیر را اخذ پروانه بدون محدودیت تکنولوژی برای اولین بار در ایران، تحقق فناوری نسل‌های ۳ و ۴ تلفن همراه و ارایه سرویس‌ها و محصولات متنوع مبتنی بر فناوری‌های روز دنیا عنوان کرد.

علیرضا قلمبر دزفولی، اجرای رومینگ ملی به منظور ایجاد زمینه برای افزایش ضریب نفوذ پهن باند اینترنت همراه در کشور، بسترسازی تولید محتوای دیجیتال در کشور در راستای تحقق سیاست‌های دولت و مجلس درخصوص تثبیت و کاهش قیمت‌ها، افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه، خودباوری در اجرای پروژه‌های بزرگ و مشترک داخلی و خارجی، اشتغال‌زایی برای ۵۴ هزار نفر و تحقق بخشی از سیاست‌های اجرایی اصل ۴۴ در رابطه با خصوصی‌سازی را از جمله مهمترین فعالیت‌های ایرانسل عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل ایرانسل، حداکثر استفاده از توان داخلی، کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش درآمدهای آن، استفاده از توان بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی در زمینه های تولید و تامین تجهیزات، خدمات فنی-مهندسی، مدیریتی، تولید محتوای دیجیتال، بازرگانی، مالی و غیره، گسترش پرشتاب شبکه تلفن همراه، کاهش قابل ملاحظه قیمت سیم‌کارت، تحویل به روز سیم‌کارت، تحول در حوزه خدمت‌رسانی، ۳.۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی تا‌کنون، اطمینان سرمایه‌گذاران خارجی از سرمایه‌گذاری در کشور و اطمینان و اعتقاد سرمایه‌گذاران داخلی به سرمایه‌گذاری خارجی را از دیگر دستاوردهای پروژه ایرانسل بوده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *