HP ElitePad 1000 G2 تبلتی فوق العاده با پشتیانی از Windows 8.1

HP ElitePad 1000 G2 تبلتی فوق العاده با پشتیانی از Windows 8.1
  • 1393/9/12
  • زهرا معبودی
  • 5

شرکت HP  با توجه به نیازمندی های کاربران، و البته با توجه به بازار تکنولوژی، تصمیم گرفت، که ElitePad خود را با یک سری تغییرات ارتقا دهد. در واقع سیستم اچ پی با نام HP ElitePad 1000 G2 در تغییرات اخیرش، قرار است با یک CPU بسیار قوی تر، و resolution عالی به کاربران سرویس دهی کند.

همیشه شرکت های سازنده تبلت ها، یا حتی فروشندگانی که به برند خاصی تعصب دارند با بیان اینکه، “سیستم مورد نظر شما ارتقا پیدا می کند و به زودی روانه بازار می شود” دل کاربران را خوش می کنند که سیستم مورد نظرشان با تغییرات گسترده ای به روز رسانی می شود اما عموما سیستم های به روز شده، چیز زیادی در بر ندارند که بتوان به آن ها افتخار کرد. البته در مورد این سیستم 10.1 اینچی HP هم باید منتظر نظر کاربران باشیم، در ادامه خوب است بدانید که کاربران انتظار دارند که تبلت 800 دلاری HP این بار ارزش هزینه ی مذکور را داشته باشد.

HP ElitePad 1000 G2

در زیر برای اطلاعات شما کاربران ویژگی های این تبلت را لیست کرده ایم:

این تبلت دارای ابعاد 261 × 178 ×  9.2 میلی متر است و در رده ی تبلت های باریک رده بندی شده است. از نظر سایز و اندازه نیز در اندازه بزرگ دسته بندی شده است. HP ElitePad 1000 G2  برای استحکام بیشتر و رضایت کاربران، از بدنه فلزی بهره می برد. خوشبختانه کاربر می تواند از این تبلت به صورت نوت بوک نیز استفاده کند. تکنولوژی نمایشگر 10.1 اینچی آن IPS LCD می باشد و این یعنی دقت رنگ بالا و امکان مشاهده تصویر در زوایای مختلف. زمانی که از نمای روبرو به تبلت نگاه کنید متوجه می شوید که حدود 63.62 % درصد از سطح تبلت را به نمایشگر اختصاص داده اند و فضای بیشتری از آن رها شده است.

HP ElitePad 1000 G2

دوربین این تبلت به دو صورت می باشد. دوربین عقب یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل است که از فلش LED نیز بهره مند است اما دوربین جلو، یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی است. فیلم هایی که توسط این تبلت ضبط می شود با کیفیت 1920×1080 ذخیره می شوند و این رقم مناسبی است و کیفیت فیلم هایتان را تضمین می کند.

پردازنده های این سیستم هر دو پردازنده مرکزی و گرافیکی از نوع اینتلی است و این یعنی در قدرت بی همتا. پردازنده مرکزی Intel Atom است و برای گرافیک نیز از Intel HD Graphics استفاده می کند. برای حافظه رم HP  در این سیستم از حافظه رم 4 گیگابایتی استفاده کرده که در میان تبلت ها نادر می باشد. برای ارتقای حافظه داخلی می توانید از امکانات microSD ، microSDHC ، microSDXC استفاده کنید هر چند به ندرت لازم می شود فضای 128 گیگابایتی داخلی را ارتقا داد.

در این تبلت خروجی صدای گوشی و پخش کننده موسیقی از هم جدا نیست اما دوست داران موسیقی می توانند صداهای مورد علاقه شان را با کیفیت استریو گوش دهند.

HP ElitePad 1000 G2

این تبلت از میکرو سیم استفاده می کند همچنین برای اتصالات از قابلیت بلوتوث 4.0  و وای فای نیز بهره مند است. سنسورهای نوری به تنظیم نور در فضاهای مختلف کمک می کند علاوه بر این سنسورهای قطب نما، سنسور مجاورتی و ژیرسکوپ نیز امکان به کار بردن بسیاری از نرم افزار ها را برای شما فراهم می کند. خوشبختانه نمایشگری که اچ پی برای این تبلت در نظر گرفته ضد خش می باشد.

HP ElitePad 1000 G2

مزایای اصلی این تبلت ارتقا یافته را می توان به رزولوشن بالا، پردازنده اتمی قوی اینتل، و میزان بالای حافظه RAM نسبت داد اما از نکات منفی این تبلت، فقدان سیستم موقعیت یاب Gps و عدم فوکوس خودکار دوربین می باشد که شاید برای این موارد نیز نیاز باشد HP تجدید نظر کند.

از نظر طول عمر باطری نیز نسبت به ارتقا پیدا کرده است. زمانی که سیستم در حال شارژ شدن است، بخش هایی که به گوشه نزدیک تر است دارای نور ناهموار و نا مناسبی است که بعد از شارژ شدن این مشکل برطرف می شود. در واقع هنگام شارژ شدن، شما نمی توانید نور یک دستی در نمایشگر در اختیار داشته باشید.

HP ElitePad 1000 G2

بعد از اینکه تغییراتی روی سیستم صورت گرفت و سیستم

خروجی های این سیستم HP به دو صورت

HP ElitePad 1000 G2

این تبلت تحت استاندارد MIL-STD810G milpecs طراحی و توسعه یافته است. همچنین از جهت مقایسه با تبلت های ویندوزی دارای وزن سبک تری است و این مزیت برتر آن می باشد.  هر چند این سیستم دارای پورت های یو اس بی است اما در حالت تبلتی هیچ کدام از این USB ها در اختیار کاربر نیست و در صورت استفاده از ، به این پورت ها دسترسی خواهید داشت.

به دلیل اینکه این تبلت از ویندوز 8 استفاده می کند، می توان آن را یک تبلت عالی برای کسب و کار و استفاده در شرکت و محل کار مورد استفاده قرار داد چرا که بیشترین برنامه هایی که نیاز افراد شاغل را مرتفع می کند، تحت این سیستم عامل قابل اجرا می باشند.

پیش تر این تبلت را به عنوان تبلتی باریک بیان کردیم، اما برای اینکه بخواهید تبلت ها را به صورت تبلت های باریک مورد بررسی قرار دهید بهتر است برای قیاس میزان 8 میلی متر را مد نظر داشته باشید. تبلت هایی که زیر این میزان رده بندی می شوند بسیار عالی از نظر ظرافت و باریکی هستند. این تبلت نیز با ضخامت حدودی 9 میلی متر، به شاخص قیاس نزدیک می باشد بنابراین می توان آن را در زمره ی باریک ترین تبلت ها و البته باریک ترین تبلت ویندوز 8 ای، دسته بندی کرد.

این تبلت که حدود ده ماه پیش معرفی شده در ماه های اخیر دارای تغییرات مذکور بوده و البته به زودی و با اعلام قبلی به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. سلام من الیت پد ۹۰۰ دارم دوتا مشکل اساسی داره
    
     ۱٫سیم کارتو نمیخونه ۲٫ بلوتوثش مشکل داره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  2. دوستان کسی میدونه قیمتش توی ایران چنده؟من خیلی دنبال این مدلم فقط دلاریشو پیدا کردم که حدود ۸۰۰ ،۹۰۰ دلار بود

    1. سلام دوست عزیز
      من از این مدل تبلت دارم اتفاقا تازه هم خریدمش، اما بدلیل اینکه این نوع تبلت دارای سیستم عامل قوی ، ویندوزی ، دارای مقدار رم و هارد بالا ، … و کلا تبلت رده بالایی است، به نظر من برای استفاده های خاص مثل مهندسی و … می باشد . که البته استفاده من ازش در حد تماشای فیلم و موسیقی و وب گردی است.
      برای همین قصد فروشش رو دارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *