اولین حضور کورتانا در ویندوز 10

اولین حضور کورتانا در ویندوز 10
  • 1393/9/15
  • E. hikayesi
  • 0

خیلی از کسانی که موبایلشان از سیستم عامل ویندوز بهره می گیرد دوست و مشاور نزدیکی دارند به نام کورتانا.کورتانا در واقع دستیار شخصی مجازی است که شرکت مایکروسافت با بهره گیری از تکنیک های سیستم های خبره و هوش مصنوعی در ویندوز موبایل تعبیه کرده است تا مشاور و دستیار کاربران باشد.

سایت خبری ویندوز ساعاتی پیش از حضور کورتانا در ویندوز 10 خبر داد. طبق پیش بینی کارشناسان به نظر می رسد ژانویه 2015 شاهد رونمایی اولین نسخه کورتانا برای ویندوز 10 خواهیم بود.

در این خبر با انتشار یک ویدئو ، نسخه آزمایشی کورتانای ویندوز 10 به نمایش گذاشته شده است. البته کارشناسان مایکروسافت اظهار کرده اند نسخه فعلی کورتانا به صورت آزمایشی و در حال توسعه نمایش داده شده است. و طبق آخرین گفته ها هنوز بخش زیادی از رابط کاربری کورتانا و حتی مواردی از بخش مدیریتی این نرم افزار تکمیل نشده است.

همچنین به نظر می رسد کورتانای ویندوز 10 قادر است همه عملکرد ها و قابلیت های کورتانای ویندوز موبایل را انجام دهد. از مکالمه توسط اسکایپ گرفته تا تنظیم شبکه و سایر موارد.

در این خبر صحبتی از زمان ارائه کورتانا نشده است ولی به نظر می رسد با توجه به ارائه نسخه آزمایشی و برنانمه مایکروسافت برای انتشار ویندوز 10، ژانویه 2015 شاهد این رونمایی خواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *