شایعه هم خوانی داشتن مشخصات گوشی جدید سامسونگ G925F با گلکسی S6

شایعه هم خوانی داشتن مشخصات گوشی جدید سامسونگ G925F با گلکسی S6
  • 1393/9/15
  • نادر عظیمی
  • 0

همانطور که با خبر هستید شرکت سامسونگ قصد معرفی گوشی گلگسی S6 را در چند ماه اینده دارد.مشخصات این گوشی ماه گذشته  توسط شرکات سام موبایل انتشار یافته بود ولی یک سری اطلاعات کاملا جدید در دیتابیس بنچمارک آنتوتو توسط رسانه ها مشاهده شده است.

این گوشی که معروف به گلگسی S6 مدل SM-G925F می باشد در واقع پرچم دار سامسونگ تا مدتها خواهد بود و در بنچمارک با کد S6 مشخص شده که این کد معرف این کالا برای اروپا می باشد.طبق اطلاعات درز کرده به بیرون از این بنچمارک این گوشی فوق هوشمند دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی ، با رزولوشن QHD یا pixel 1440*2560 ، دوربین پشتی 20 مگا پیکسل ، دوربین جلوی 5 مگاپیگسل می باشد.

سایر مشخصات احتمالی این گوشی به شرح زیر می باشد.

gsmarena_001-12

یکی از ویژگیهای این گوشی فوق هوشمند چیپست ۷۴۲۰ اگزینوس با پردازنده ۶۴ بیتی هشت هسته ای ،گرافیک ARM Mali T760، سیستم عامل اندروید ۵٫۰، رم بالا جهت اجرای بازهای سنگین (سه گیگابایت رم ) و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد.

این غول دیجیتال با تولید مدل دیگری از این نوع گوشی با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ نیز در آبنده به بازار خواهد آمد.پیشتر در رسانه ها خبر تولید این ابر اسمارت فون به نام پروژه صفر مطرح بود که این اسم گذاری را میشود به معنی تغییرات اساسی در گوشی های سامسونگ دانست.

خبرها حاکی از تولید مدل دیگری از این اسمارت فون با مدل S6H می باشد که انقلابی دیگر از طرف شرکت سامسونگ در تولید گوشی های هوشمند می باشد.احتمالا در این گوشی از از انحنای دو طرفه در صفحه نمایش استفاده خواهد شد که این مزیتی نسبت به سایر گوشی  های هوشمند در بازار خواهد بود.باید منتظر ماند تا این محصول جدید شرکت کره ای را دید و نسبت به آن قضاوت کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *