با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بود

با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بود
  • 1393/9/16
  • مریم موید
  • 0

با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بود

توضیحات: از هر 4 حساب کاربری یکی هک می‌شود و در بسیاری موارد قربانی حتی متوجه نمی‌شود کسی به‌حسابش رخنه کرده است.
چه باید کرد؟
بهترین سلاح دفاعی آگاهی است! درست همان چیزی که LogDog در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این برنامه از حساب‌های کاربری آنلاین شما مراقب کرده و هر زمان فعالیت مشکوکی را متوجه شود، شما را از آن آگاه می‌کند.
طراح این برنامه درنتیجه یک تجربه شخصی به ایده ساخت آن دست‌یافته است و حالا با امکانی که برنامه او در اختیار کاربر می‌گذارد؛ حساب‌های کاربری Gmail، فیس‌بوک، یاهو، دراپ باکس، و Evernote تمامی افراد از نفوذ هکرها در امان خواهد بود.

نحوه کارکرد: کار با این برنامه رایگان واقعاً ساده است. پس از اینکه برنامه را دانلود و نصب کردید، حساب‌های کاربری‌ای که می‌خواهید از آن‌ها محافظت شود را در اینجا اضافه کنید.

با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بود

زمانی که از این برنامه وارد حساب‌های کاربری خود می‌شوید، در بخش واردکردن نام کاربری و رمز ورود، برنامه اعلام می‌کند که این رمزها در دستگاه شما محفوظ می‌ماند و LogDog آن‌ها را ذخیره نمی‌کند.

نام کاربری و رمز ورود خود را که وارد کردید، صفحه ای برای شما باز می‌شود که در آن مکان‌هایی که از آن‌ها به‌حساب خود واردشده‌اید، آخرین فعالیت و مواردی این‌چنین نمایش داده می‌شود. ( در تصویر پایین نمونه‌ای از این مورد را مشاهده می‌کنید؛ قسمت محوشده آدرس IP فرد است که در اینجا به‌منظور حفظ حریم و امنیت به نمایش گذاشته نشده است).

با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بود

این برنامه از حساب‌های شما فقط در دستگاهتان محافظت نمی‌کند، بلکه هر زمان، هر اتفاقی، در هرکجا رخ دهد به شما اطلاع می‌دهد.
صفحه برنامه را که باز می‌کنید، لیست مواردی که خودتان انتخاب کرده‌اید از آن‌ها محافظت بشود را به همراه وضعیت امنیت آن‌ها می‌توانید مشاهده کنید.

با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بود

با دو مرحله احراز هویت و بدون سردرگم کردن کاربر، آغاز به کار می‌کند.

با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بود

چنانچه به‌حساب کاربری شما از دستگاهی دیگر و یا از کشوری دیگر نفوذ صورت گیرد، می‌تواند نشانه‌های واضحی از رخنه در حریم شما باشد. بنابراین برنامه در این مواقع به شما هشدار خواهد داد.

با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بود

همه ما میدانیم نباید رمز عبوری ساده برای خود انتخاب کنیم و باید مرتب کلمات عبور خود را تغییر دهیم؛ اما آیا واقعاً این کار کافی است؟ اگر خود سرویس‌دهنده امنیت پایینی داشت (مانند Outlook مایکروسافت) چه باید کرد؟
ظاهراً باید خودمان آستین بالا زده و محافظی، قابل‌اطمینان برای حساب‌های کاربری خود قرار دهیم.
LogDog ابزاری پیچیده با ویژگی‌های حیرت‌آور نیست. اتفاقاً همین سادگی است که کار با آن را خوش‌آیند می‌کند. همه ما به دنبال برنامه‌ای شسته‌رفته هستیم که بدون شلوغ‌کاری و با زبان سلیس مشکل ما را اعلام کند. به‌علاوه اینکه این ابزار در عین سادگی در کارکرد خود سنگ تمام می‌گذارد.

امتیازات:
– سرعت (4 از 5) – نصب آن بسیار سریع و ساده است و کار با آن به‌راحتی آب خوردن.
– ویژگی‌ها (4 از 5) – ساده، سریع و پرقدرت است و از حیاتی‌ترین اطلاعات افراد محافظت می‌کند.
– پس‌زمینه (4 از 5) – رابط کاربری ساده و خوانا است و ظاهر مناسبی دارد.
– درمجموع (4 از 5) – ابزاری مناسب برای محافظت از حساب‌های کاربری است، تا اطلاعات به دست افراد ناشایست نیفتد. البته دسترسی به‌حساب کاربری از طریق یک برنامه دیگر می‌تواند خود احساس نگرانی برای افراد به وجود آورد. اما شاید دانستن اینکه طراح، خود قبلاً از همین ناحیه صدمه‌دیده است بتواند اعتماد افراد را جلب کند.

مزایا:
– محافظت از حساب‌های کاربری Gmail، Facebook، Yahoo، Dropbox، و Evernote
– نصب و کارکرد بسیار راحت
– سرعت عملکرد
– به شما هشدار می‌دهد و می‌توانید موارد مشکوک را بررسی کنید و مطمئن شوید اوضاع روبه‌راه است یا خیر

معایب:
– ازآنجایی‌که واقعاً برنامه‌هایی مانند Outlook، آن‌طور که باید امنیت حساب‌ها را تأمین نمی‌کنند؛ بهتر بود از آن‌ها نیز پشتیبانی صورت می‌گرفت. البته شاید در آینده برنامه‌های بیشتری به این لیست افزوده شوند.
– بهتر بود اگر امکان PIN گذاشتن هم داشت که دسترسی افراد دیگر را به این برنامه غیرممکن می کرد.

نتیجه‌گیری:
کمتر کسی به دنبال یک سیستم امنیتی پیچیده است و به‌جای آن افراد ترجیح می‌دهند به ساده‌ترین شیوه ممکن امنیت حساب‌های خود را تأمین کنند.
شاید LogDog رایگان، ساده و قدرتمند همان چیزی باشد که گره از مشکل افراد باز می‌کند.

noskhe-با LogDog حریم خصوصی شما در برابر نفوذ و هک ایمن خواهد بودandroid----w

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *