هیجان در ورژن بالاتر بازی God of War (به زودی)

هیجان در ورژن بالاتر بازی God of War (به زودی)
  • 1393/9/17
  • نادر عظیمی
  • 0

در طول مراسم PlayStation Experience کوری بالروگ یکی از دست اندرکاران  استودیو سانتا مونیکا  اعلام کرد که به زودی ساخت قسمت بعدی سری God of War به اتمام خواهد رسید و به وارد بازار خواهد شد.

شرکت سونی  که پرچم دار بازی های دیجیتالی می باشد این بار با یکی دیکر از محصولات جدید ارایه شده در PlayStation Experience تمامی طرفدارانش باز هم غافگیر کرد.این شرکت ویدیویی را از بازی Uncharted 4: A Thief’s End انتشار داد که موجب رضایت و خشنودی این علاقه مندان به بازی در نمایشگاه شد.

طی این مراسم شاهکار دیگری از طرف این شرکت به نام دیوید جفی معرفی شد.این با استقبال شدیدی مواجه شد و علاقه مندان در رابطه با دیوید جفی اظهار رضایتمندی کردند.در بین بازدید کنندگان تعداد بسیاری بودند که در مورد نسخه جدید بازی God Of War از شرکت سونی سوالاتی را  پرسیدند که در جواب این سوال کنندگان کوری بارلوگ (Cory Barlog )، یکی از کارگردان‌های این شرکت این چنین اعلام کرد.

ما خیلی خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما علاقه مندان و دوستداران را جلب کنیم و در آینده نزدیک منتظر نسخه جدید این بازی از طرف ما باشید. اقای کوری بارلوگ جزییات زیادی را در مورد  داستان ،طرح و زمان ارایه این بازی به هوادارانش  نداد ولی تایید کرد که بازی  God Of War  همانند نسخه‌ی آخر نخواهد بود.

او در ادامه صحبت هایش به این مسله تاکید کرد که ما به دنبال نو آوری هستیم و شما دوستداران را در سال آینده با خبر های جدیدی شگفت زده خواهیم کرد و الان در مورد  پروژه های جدید بیش از این نمی توانم اطلاعاتی بدهم  فقط در این حد عرض کنم که شرکت مار در حال حاضر مشغول انجام چندین پروژه کاملا جدید  می باشد.وی در ادامه افزود تعدادی از پروژهای ما در حال اتمام می باشد و تعدادی از آنها در مرحله طراحی و اجراست.وی در ادامه افزود:من از شما علاقه مندان می خوام که در سال 2015 و 2016 منتظر خبرهای خوبی از طرف ما باشید.و همانطور که قول دادیم با ارایه چندین پروژه جدید در سال آینده شما دوستان را شگفت زده خواهیم کرد.

در ادامه تعدادی از شرکت کنندگان از اقای بارلوگ  این سوال را پرسند که ایا باز هم در نسخه جدید بازی God of War، کریتوس به عنوان قهرمان اصلی نقش افرینی میکند یا خیر که او پاسخ روشنی در مورد این سوال نداند.

کوری بارلوگ (Cory Barlog ):

یکی از  بهترین ها در زمینه ساخت بازی می باشد که در سال 2013 با ساخت بریبوت Tomb Raider علاقه مندان را شگفت زده کرد. وی در گذشته هم نقش مهمی در ساخت نسخ ه های قبلی بازی  God Of War  داشته و در حال حاضر  به عنوان کارگردان ساخت ورژن جدید بازی «خدای جنگ» برای پلی‌استیشن ۴  از طرف شرکت سونی انتخاب شده است.حال با تمامی صحبت های انجام شده باید منتظر ماند تا ببینم این دفعه ابر غول بازی ها چه برای علاقه مندان خواهد داشت.

New-God-of-War-Patch

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *