کجایی؟! چرا جواب نمیدی؟ Status به شما می‌گه چرا!

کجایی؟! چرا جواب نمیدی؟ Status به شما می‌گه چرا!
  • 1393/9/18
  • مریم موید
  • 1

 

 

با این اپ جدید به اطرافیان خود موقعیت خود را اطلاع دهید.

سر کارم!
خونه ام!
دارم می‌رسم!
پشت فرمونم!
شارژ ندارم!
سر جلسه‌ام!
و….

این برنامه؛ بی‌نیاز از تماس و پیام، به‌طور خودکار، استتوسی را با این عناوین با دوستان و خانواده شما به اشتراک خواهد گذاشت.
خب؛ شاید در نگاه اول برنامه‌ای فوق‌العاده برای افراد کنجکاوی به نظر بیاید که می‌خواهند سر از کار و زندگی شما درآورند؛ اما جای نگرانی نیست چراکه طراحان برنامه فکر اینجا را هم کرده‌اند. می‌توانید به اطرافیان خود بگویید که سر کار و یا در خانه هستید، بدون اینکه آدرس مکانی آن را در اختیار افراد بگذارید. به‌علاوه فقط زمان‌هایی که وارد این برنامه بشوید استتوس شما گزارش داده می‌شود، پس هر زمان نخواستید کسی بداند کجایید و چه می‌کنید، به‌راحتی از برنامه خارج شوید. این برنامه تاریخچه موقعیت‌های شما را ذخیره‌سازی نمی‌کند، پس نگرانی‌ای هم از این بابت وجود نخواهد داشت.
Status را هم به‌رایگان برای اندروید می‌توانید دریافت کنید و هم برای iOS.

کجایی؟ چرا جواب نمیدی؟ Status به شما می‌گه چرا!

ایده این برنامه برملا کردن کاروبار شما نیست، بلکه هدف اصلی آن گزارش حال‌وروز شما در مواقعی است که نمی‌توانید پاسخ‌گو باشید، وگرنه در باقی موارد که خود، جواب زنگ‌ها و پیام‌های خود را خواهید داد.
همسر شما مدام در طول جلسه کاری تماس می‌گیرد؟ خب اگر می‌دانست جلسه دارید تماس نمی‌گرفت!
فرزند شما یک ساعت است که گوشی خود را پاسخ نداده است؟ نگاه کنید شاید در حال رانندگی است!
به همکارانتان گفته‌اید زمانی که در خانه و میان خانواده هستید با شما تماس کاری نگیرند؟ خب بگذارید ببینند که به خانه رسیده‌اید!
و بسیاری موارد کاربردی دیگر..
البته ایده ارسال خودکار پیام، چیزی است که بسیاری از اپلیکیشن ها آن را امتحان کرده‌اند. مواردی مانند Life360، Path، Jaiku و Google Latitude؛ این‌ها تنها برخی از برنامه‌هایی است با این قابلیت.
پایه‌گذار این برنامه اما، سعی کرده است حیاتی تازه به آن ببخشد. پیش‌ازاین‌ها شرکت او، اپ دیگری با نام Agent برای اندروید طراحی کرده و ارائه داده بود. ایده آن برنامه، اتومات کردن همه‌چیز بر روی گوشی بود؛ اما این بار شرکت به دنبال ابزاری بوده که بر موارد اجتماعی تمرکز داشته باشد. برنامه کمک می‌کند دستگاه شما، سر از کار شما درآورده و آنچه فهمیده است را با اطرافیان شما به اشتراک بگذارد.
ازآنجایی‌که مردم اغلب حس خوبی نسبت به گزارش اطلاعات مکانی خود ندارند، بنابراین این برنامه بیشتر بر روی کاری که به آن مشغولید تمرکز دارد، تا بر روی مکان انجام کار! به طور خلاصه می‌توان گفت به نحوی با آوردن دلیل به دیگران می‌گوید که فعلاً دستتان بند است. همین!

کجایی؟ چرا جواب نمیدی؟ Status به شما می‌گه چرا!

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *