یوتیوب : انتشار این موزیک پیگرد قانونی دارد!

یوتیوب : انتشار این موزیک پیگرد قانونی دارد!
  • 1393/9/18
  • E. hikayesi
  • 1

یوتیوب در مورد پیگردهای کپی رایت قبل از آپلود موزیک و ویدئو اخطار می دهد.

اگر تا به حال برای موسیقی کلیپ های خود در سرویس یوتیوب از آهنگ های محبوب استفاده می کرده اید و سپس کلیپ خود را در این سرویس بارگذاری می کردید، بهتر است از این بعد در انتخاب موسیقی محتاط تر باشید.

گوگل در تغییرات جدیدی که بر روی سرویس اشتراک گذاری ویدئو (یوتیوب) اعمال کرده است، نسبت به قرار دادن موسیقی ها و آهنگ هایی که تحت حمایت قانون کپی رایت است هشدار می دهد. اگر چه یوتیوب خود مستقیما از تحت قوانین کپی رایت سرویس نمی دهد ولی با این تغییر به صاحبان اثر اجازه می دهد تقاضای حذف آثار خود را از یوتیوب نمایند. به این ترتیب بعد از اینکه صاحب امتیاز اثری، تقاضای حذف آثار خود را کرد، یوتیوب در هنگام بارگذاری آثار وی به کاربر هشدار غیرقانونی بودن این کار را می دهد.

davidkingsai

از امروز شما می توانید با جستجویی در کتابخانه صوتی یوتیوب از تاثیر قراردادن آهنگ های خاص بر روی ویدئوی خود آگاه شوید به ویژه اگر آهنگ مورد نظر شما تحت محدودیت هایی از سوی صاحب امتیاز آن باشد.

به عنوان مثال اگر شما یک کلیپ با آهنگی که تحت حمایت کپی رایت است را در یوتیوب آپلود کنید، بلافاصله پیام هایی برای صاحب یا صاحبان امتیاز آهنگ ارسال می شود. صاحب امتیاز می تواند تقاضای حذف آهنگ را کند و یا از یوتیوب بخواهد تبلیغات خود را بر روی این کلیپ نمایش دهد.

تعداد زیادی از سرویس دهنده های اینترنتی هستند که مانند یوتیوب آهنگ های خوانندگان را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند ولی اگر شما واقعا اصرار به استفاده از آهنگ های تحت حمایت کپی رایت دارید باید عواقب این اصرار را هم بپذیرید.

4481461680_4273d06822_z-1

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام،میگم اگر من یه موزیک ویدیو رو از سایت یوتیوب رو بگیرم روی اون موزیک ویدیو زیرنویسش کنم،پیگرد قانونی داره؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *