سامسونگ این بار به دنبال کمک به طبیعت

سامسونگ این بار به دنبال کمک به طبیعت
  • 1393/9/19
  • نادر عظیمی
  • 0

سامسونگ با یکی از شرکتهای امریکایی جهت صنعت انرژی پاک همکاری میکند.این شرکت که با نام تجاری Seeo در یکی از شهر های امریکا در زمینه ساخت و تولید باتری های لیتیوم پلمیری فعالییت دارد براساس توافق نامه ای که با سامسونگ امضا کرد مبلغ 17 میلیون دلار سرمایه جذب نمود.این توافق نامه توسط بخش سرمایه گذاری شرکت سامسونگ با شرکت سیو منعقد شد.

پیشتر نیز کمپانی سیو با دوتا از شرکت های دیگر به نام های  Khosla Ventures و GSR Ventures قراردادی را در ارتباط با تولید باطری های ساگاز با طبیعت داشت که با احتساب قرارداد جدید، کل سرمایه گذاری جهت انجام این پروزه 40.6 میلیون دلار می باشد.

مشخصات فنی باتری های لیتیومی تولید شده این شرکت بدین صورت می باشد که این نوع باتری ها دارای یک الکترولیت پلیمری غیر قابل اشتعال و با امنیت نسبتا بالاتری نسبت به باتری های قبلی می باشد. اسم تجاری انتخاب شده توسط این شرکت برای باتری های جدید DryLyte می باشد.شرکت سازنده ادعا میکند که این نوع باتری ها نسبت به باتری های قبلی اندازه کوچکتر دارد و در زمان کار کردن نسبت به نوع های مشابه کمتر داغ شده، بهینه تر بوده و بیش از مدل های قدیمی دوستدار طبیعت می باشد.

image_gallery

شرکت سیو در پروژه دیگری نیز با چندین شرکت در حال تحقیق و بررسی و ساخت بر روی باتری هایی برای ماشین های هیبریدی و برقی ،تولید برق، طراحی و ساخت تجهزات مخابراتی و لوازم دیجیتالی الکترونیکی می باشد.

البته ناگفته نماند که پیشتر نیز  شرکت سامسونگ در زمینه پروژه های مربوط به انرژی پاک سرمایه گذاری هایی داشته است و بر اساس گفته های مدیران سامسونگ، این شرکت از پیشگامان پروژه های مبتنی بر انرژی پاک در دنیا بوده و هست و با شرکت هایی که در این زمینه فعال هستند همکاری خواهد داشت.همانطور که قبل تر نیز با شرکت Distech Controls در خصوص توسعه انرژهای پاک برای ساختمانها و مدیرت مصرف، مبلغ 37 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *