اپ موبایل برای سفارش تاکسی

اپ موبایل برای سفارش تاکسی
  • 1393/9/22
  • E. hikayesi
  • 0

امروزه در اکثر فعالیت های روزمره و یا صنایع مختلف نمی توان حضور و تاثیر اپ های موبایل را نادیده گرفت. شرکت های مختلفی برای بسیاری از کارهای روزمره و یا تخصصی اپ هایی طراحی کرده اند که سرعت و دقت را در انجام این فعالیت ها به طور چشم گیری افزایش داده است.

اکنون صنایع تاکسیرانی شیکاگو در حال طراحی برنامه ای است که سفارش تاکسی با اپ موبایل را بسیار تسهیل می کند. دولت محلی شیکاگو در نظر دارد با نصب کابین های اتحادیه تاکسیرانان در سطح شهر از طریق اپ موبایل درخواست شهروند را به نزدیکترین تاکسی به محل ارسال کند.

می توان این سرویس را به سرویس های اشتراک گذاری تشبیه کرد که از یک پتانسیل حداکثر استفاده را می کنند. در این سرویس هم از وجود حدود 7000 تاکسی در سطح شهر به خوبی و بهینه می توان استفاده کرد تا اینکه شهروند فقط با تعداد انگشت شمار تاکسی در هر محله تعامل داشته باشد.

علاوه بر این، سرویس جدید اپ تاکسی در شیکاگو می تواند در مصرف سوخت های بنزینی، هیبریدی، برق و گاز صرفه جویی فوق تاعاده ای ایجاد کند. همچنین از پتانسیل تعداد رانندگان بیشترین بهره را ببرد.

به گزارش نیویورک تایمز، این طرح قرار است در ابتدا در شیکاگو و به صورت آزمایشی اجرا شود و سپس در مناطقی دیگری مانند نیویورک هم پیاده سازی شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *