به روز رسانی کیف پول گوگلی: با دوستانتان خرید کنید!

به روز رسانی کیف پول گوگلی: با دوستانتان خرید کنید!
  • 1393/9/25
  • E. hikayesi
  • 0

می توانید پول خود را در گوگل والت IOS بین دوستان تقسیم کنید

گوگل wallet یکی از سرویس های محبوب و پرکاربرد گوگل است که البته متاسفانه در ایران فعلا قابل استفاده نیست. گوگل با استفاده از این سرویس قصد دارد تلفن های هوشمند را جایگزین کارت های اعتباری کند. به این ترتیب که به جای همراه داشتن کارت اعتباری با کمک این سرویس می توانید از طریق موبایلتان در فروشگاه هایی که گوگل wallet را پشتیبانی می کنند خرید کرده و پرداخت نمایید.

در حالی که اپل هنوز NFC (امکانی است که اتصال بی سیم تلفن همراه را برای پرداخت فروشگاه ها میسر می کند.) را برای پشتیبانی از گوگل والت فعال نکرده است، آپدیت جدیدی از این نرم افزار در ios اجرا شده است. در به روزرسانی جدید این نرم افزار تعدادی امکان جدید و جذاب مانند پشتیبانی از کارت شناسایی لمسی و مشاهده و مدیریت کارت های هدیه و کارت های مناسبتی به صورت آفلاین اضافه شده است.

google-wallet-xl google_wallet

اما مهمترین ویژگی بروز رسانی جدید google در گوگل والت این امکان است که شما می توانید کیف پول خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در این روش، می توانید از والت خودیک درخواست برای اشتراک گذاری به سایر دوستانتان ارسال کنید. دیگران می توانند این درخواست را قبول یا رد کنند. همچنین پس از اشتراک گذاری می توانید میزان مبالغ سهمیه هر فرد را مدیریت کنید. یعنی اصطلاحا محدودیت برداشت یا خرید برای هر فرد گذاشته شود.

به این ترتیب هنگام بیرون رفتن و یا خرید با دوستان نیازی نیست همگی از گوگل والت خود استفاده کنند و یا حتی اگر کسی گوشی خود را فراموش کرد می تواند از طریق گوشی دوستش به کیف پول گوگلی خود دسترسی داشته باشد.

سرویس گوگل والت بر روی سیستم عامل های اندروید 2.3 به بالا و ویندوزفون قابل فعالسازی است و هنوز اپل برای پشتیبانی این سرویس اقدامی نکرده است. شاید با افزایش محبوبیت و کاربرد والت، اپل مجبور به ایجاد تغییراتی در گوشی های خود شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *