آزمایش ویندوز 10 توسط 450 هزار کاربر با تجربه

آزمایش ویندوز 10 توسط 450 هزار کاربر با تجربه
  • 1393/9/27
  • نادر عظیمی
  • 7

شرکت مایکروسافت که به عنوان یکی از تولید کنندگان سیستم عامل های جهان می باشد،با استقبال کمی که از ویندوز 8 شد سعی کرد سیستم عامل جدیدی را جایگزین ویندوز 8 کند.این شرکت در حال حاضر بر روی محصول جدیدی در حال کارکردن می باشد که دارای یک سری ویژگیهای خاص و تغییرات اساسی که در ظاهر آن می باشد امید وار است که بتواند رضایت کاربران را جلب نمایید.

Windows-10-logo-banner

در این راستا جالب است بدانید که تعداد 1.5 میلیون نفر از کاربران در سایت Windows Insider ثبت نام کرده اند و چیزی در حدود 450 هزار نفر از آنها با ویندوز 10 در حال کار کردن هستند.

ویندوز 8 به عنوان جدیدترین سیستم عامل منتشر شده توسط شرکت مایکروسافت می باشد که از زمان انتشار آن با نارضایتی هایی از طرف کاربران روبه رو  شد و مانند ویندوز ویستا به یکی دیگر از پروژهای ناموفق این شرکت تبدیل شد.

براساس گزارشهای رسیده تعداد کاربرانی که در حال حاضر با سیستم عامل ویندوز 10 در حال حال کردن هستند بیشتر از سایر سیستم عامل های این شرکت در حالت بتا و قبل از انتشار می باشد و این نشان دهنده عدم رضایت کاربران از ویندوز 8 و وجود مشکلات در این ویندوز می باشد.

این شرکت در این باره می گوید با توجه با استقبال بی نظیری که از نسخه بتای ویندوز 10 شده است ما تصمیم گرفتیم که از کاربران جهت بهبودی این سیستم عامل کمک بگیریم و در صدد برطرف نمودن تمامی مشکلات گزارش شده از طرف کاربران هستیم  و تا به امروز بیش از 1300 باگ را برطرف کرده ایم.به طور مثال توسط این گزارشهای رسیده توانستیم ، زمانیکه آیکون OneDrive در مرورگر فایل ویندوز جایگزین آیکون Outlook میشد را برطرف کنیم.

ساخت ویندوز 10 به احتمال قوی از اوایل سال 2015 میلادی شروع خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
  1. همه این استقبال ها به خاطر بدی ویندوز 8 نیست و باید به خوب بودن ویندوز 10 هم اشاره کرد!!

  2. با دوستمون موافقم. به نظر من ویندوز 8 و مخصوصا 8.1 خیلی بهتر از ویندوز 7 بود.
    من تحت هیچ شرایطی 8.1 رو کنار نمیزارم که با 7 کار کنم. درسته شاید ظاهر مترو کمی دست و پا گیر باشه اما تغییرات دیگه مثل استفاده ی بهینه تر از منابع سخت افزاری ، بوت سریع تر ، فایل منیجر قدرتمندتر نسبت به ویندوز 7 باعث میشه ویندوز 8 به نظر من تجربه ی موفقتری نسبت به 7 باشه.

    در عین حال مایکروسافت داره تلاش میکنه اشتباهاتش در ویندوز 8 رو در ویندوز 10 جبران کنه و تجربه ی لذت بخشی به کاربر ارائه بده

    1. بله من هم با نظرشما موافقم ویندوز8ویندوز جالبی است ومشکلاتی هم دارد

  3. منم به شخصه از ویندوز 8 راضی نبودم و هنوز ویندوز 7 رو ترجیح میدم.
    امیدوارم که ویندوز 10 خوب باشه , اخه از یک طرف هم خسته شدم از بس با 7 کار کردم.

  4. ودرمقایسه باویندوز7خیلی جالب است من خودم ویندوز8رونصب کردم وهمچنان دارم

  5. بنظرم ویندوز 8.1 ی ویندوز بهینه شده از نسخه 8 هست.
    اما خوب نقاط ضعف هم کم نداشت.کاربرای سنتی ویندوز به دکمه استارات عادت داشتندو حذفش تو ویندوز 8 انتقادات زیادی داشت.که توی 8.1 با ی کلک رشتی دکمه استارت رو گذاشتن اما با زدن اون میرفتی تو همون مترو.حالا قراره تو ویندوز 10دکمه استارت تلفیقی از ویندوز 7 و 8 باشه که در نوع خودش جالب.
    خبر ذیگه این که دوستانی که با محیط مترو مشکل داشتن از حالا ب بعئ میتونن با همون محیط سنتی دسکتاپ کار کنن. ویندوز 10 برای تبلت ها بصورت هوشمند روی حالت مترو نصب میشه و روی پی سی ها و دیوایس هایی که صفحه لمسی ندارن بصورت سنتی یعنی مستقیم وارد محیط دسکتاپ میشین.

  6. به نظر من ویندوز 8.1 از 7 خیلی بهتر بود. روی lenoovo z510 دارمش. از هفت خیلی بهتره. مسخره بازی های 7 رو نداره. اون گرافیک به درد نخور و رم پر کن و سرعت پاینن اورشو نداره. در حالت کپی 2 فایل دو پنجره مجزا باز نمیشه. سرعت بالاتر. فک میکنم خیلی بهتره نسبت به هفت. حتی محیط مترو خیلی سریع هستش.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *