لامپ های LED کامپیوتری بر فراز پل خلیج

لامپ های LED کامپیوتری بر فراز پل خلیج
  • 1393/9/27
  • E. hikayesi
  • 0

چراغ های پل خلیج سانفراسیسکو کامپیوتری می شوند.

شاید خیلی از شما قبلا تصاویری از پل معروفی در امریکا را دیده باشید. پل خلیج پلی است که اوکلند و مرکز سانفرانسیسکو در ایالات متحده را به هم متصل می کند. طول این پل بیش از 7 کیلومتر است و حدود 80 سال پیش ساخته شده است.

اکنون این پل دستخوش تغییری جزیی شده است که البته زیبایی زیادی به آن می بخشد.نصب 25000 لامپ LED قابل کنترل با کامپیوتر بر روی پل خلیج در ابتدا فقط به عنوان بخشی از یک پروژه هنری دوساله در سانفرانسیسکو مطرح شد. اما به نظر می رسد زیبایی و صرفه اقتصادی این لامپ ها و البته کارایی خوب آنها مسئولین را مجاب کرده که لامپ ها را به طور دائمی بر روی پل قرار دهند.

پروژه روشنایی هنری پل خلیج حدود 4 میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت. این هزینه صرف نصب چرخ دنده ها و کابل هایی برای حمل و جابجایی لامپ ها و راه اندازی و نصب مجدد خود لامپ های کنترلی می شود. پس از نصب اولیه لامپ ها و تجهیزات ، هزینه سالیانه نگهداری و روشنایی پل حدود 250 هزار دلار برآورد شده است.

پیش بینی می شود روشنایی جدید پل خلیج سانفرانسیسکو از ژانویه 2016 (دیماه 1394) افتتاح شود و پس از افتتاح گردشگران زیادی جذب این بخش از سانفرانسیسکو شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *