در آخرین به روز رسانی T-Mobile با ( HTC One ( M7 چه کرده است؟

در آخرین به روز رسانی T-Mobile با ( HTC One ( M7 چه کرده است؟
  • 1393/10/1
  • زهرا معبودی
  • 0

T-Mobileاخیرا تصمیم گرفت که دستی بر سر و روی HTC One معروفش بکشد و بدین صورت، در چند روز اخیر، با تغییراتی در این گوشی هوشمند، تصمیم گرفت که کاربران را غافلگیر کند اما قضیه به روز رسانی، کاربران را تشته تا لب دریا برد و تشنه برگرداند.

htc-one-android-update

 

این روزها تمام کاربرانی که سیستم هایشان از اندروید  پشتیبانی می کند، به دنبال راهی هستند که بتوانند سیستم هایشان را به روز کنند. زمانی که T-Mobile اعلام داشت که قصد دارد نسخه نرم افزاری این گوشی اندرویدی را ارتقا دهد بسیاری از کاربران اول از هر چیز به انتظار اندروید 5 بودند.

fix

اما زمانی که آخرین نسخه به روز شده، توسط T-Mobile منتشر شد، همه چیز تفاوت داشت. اولین چیزی که در به روز رسانی به چشم می خورد این است که ورژن نرم افزاری این گوشی به 6.10.531.10 ارتقا پیدا کرده است، اما سیستم عامل هنوز به اندروید 5 ارتقا پیدا نکرده است. بعد از این هر چند برای بسیاری از کاربران اهمیت نداشت که در این به روز رسانی چه رخ داده است، اما مساله زنگ تماس، که قبلا و در ورژن های قبلی مشکل داشته حل شده است.

کاربرانی که سیستمشان، توسط T-Mobile طراحی و منتشر شده می توانند اعلان و هشدار دریافت، به روز رسانی را تا پایان ماه اول سال 2015 دریافت کنند. این به روز رسانی شامل 201 مگابایت است بنابراین اگر بخواهید ابتدا این برنامه را دانلود کنید و بعد نصب کنید، باید باطری گوشی تان حد اقل 50 درصد شارژ داشته باشد و نکته مهم تر هم اینکه در حین دانلود و نصب، با برنامه ضمنی دیگری مثل موسیقی و فیلم و … کار نکنید. برای دانلود و نصب هم باید از Wi-Fi  استفاده کنید تا همه چیز خوب پیش برود.

htc-one-update

کسانی که می خواهند هر چه سریع تر سیستم خود را به روز رسانی کنند، می توانند به جای اینکه به انتظار، پایان ژانویه باشند، با استفاده از منوی تنظیمات گوشی، عملیات دانلود و نصب را صورت دهند. بدین صورت کافیست آدرس زیر را دنبال کنند:

Settings > About > Software Update > Check for Updates > OK

روش دیگر هم این است که گوشی خود را به پی سی متصل کنید و با همگام سازی و با استفاده از وب سایت HTC به روز رسانی را انجام دهید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *