بررسی اپلیکیشین: Umano خبرخوان همراه

بررسی اپلیکیشین: Umano خبرخوان همراه
  • 1393/10/3
  • مریم موید
  • 0

Umano برنامه‌ای خبری است که تا حدودی شبیه به برنامه‌های خبری دیگر مانند Flipboard کار می‌کند و می‌توانید شبکه‌های خبری متعددی را از طریق آن دنبال کنید. این شبکه‌ها طیف وسیعی از خبرگزاری‌های مختلف مانند بی‌بی‌سی، وال‌استریت ژورنال، دیجیتال ترند، سی ان ان و… را با عناوین خبری مختلف در برمی‌گیرند، مانند اخبار ورزشی، سلامتی، سیاست، تکنولوژی و… . اما چیزی که این برنامه را از باقی برنامه‌های خبری متمایز می‌کند این است که اخبار با صدای اشخاص واقعی برای شما خوانده می‌شود. حال در هر شرایط و هرکجا که هستید می‌توانید تیترهای خبری را پیگیری کرده و هیچ موردی را از قلم نیندازید.

بررسی اپلیکیشین: Unamo خبرخوان همراه

پس از نصب این برنامه در صفحه اصلی خود امکان آن را دارید تا مجموعه‌ای از عناوین خبری و خبرگزاری‌هایی که علاقه‌مند به پیگیری آن‌ها هستید را لیست کنید. هر تیتر خبری را که انتخاب کنید، برنامه شروع به خواندن آن می‌کند. می‌توانید به صفحه مربوط به راوی بروید و او را فالو کنید و یا حتی می‌توانید به صفحه خبر رفته و متن خبر را ببینید.
جدا از سهولت پیگیری اخبار، فقط این را در نظر بگیرید که چه ابزار فوق‌العاده‌ای برای یادگیری زبان خواهد بود. خبرهای روز با متن، تصویر و صدا. انگار رؤیایی است که به حقیقت پیوسته است.
چه کسی این خبرها را برای شما می‌خواند؟ خبری از دستگاه‌ها و برنامه‌های دیجیتالی نیست! این تیم تخصصی Umano هستند که مرد و زن خبرها را برای شما روایت می‌کنند. اغلب لهجه آمریکایی دارند ولی در میان آن‌ها افرادی با لهجه انگلیسی هم مشاهده می‌شود.

بررسی اپلیکیشین: Unamo خبرخوان همراه

راویان این برنامه به‌دلخواه خود، خبرها را انتخاب و روایت می‌کنند، اما امکان آن برای کاربران وجود دارد که در صورت تمایل خبر موردعلاقه خود را برای برنامه بفرستند، اگر خبر به‌اندازه کافی محبوب بود، راویان آن را نقل خواهند کرد و به فرستنده خبر داده می‌شود که خبر او نقل‌شده است.
از طرق مختلفی می‌توانید خبر موردنظر خود را به این برنامه بفرستید. یک شیوه ساده این است که زمانی که بر روی دستگاه خود خبری را می‌خوانید یا تیتر خبری را می‌بینید، گزینه تنظیمات در گوشه سمت راست را انتخاب کنید و بر روی Share کلیک کرده و انتخاب کنید که با Umano به اشتراک گذاشته شود. البته این کار را از طریق وب‌سایت برنامه هم می‌توانید انجام دهید.
در زمان پخش خبر نام راوی در پایین نمایش داده می‌شود. می‌توانید بر روی آن کلیک کرده و به صفحه راوی بروید. در آنجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد او به دست آورده و یا باقی خبرهایی که توسط او روایت‌شده است را گوش کنید.
ظاهر برنامه زیبا، ساده و خوانا است که همین‌ها باعث جذابیت و سهولت کار با آن می‌شود. تا آنجا که حتی اگر این مطلب را هم نمی‌خواندید با نصب برنامه، خود به‌راحتی کار با آن را می‌آموختید.
این برنامه قطعاً به ذائقه افرادی که روز خود را بدون پیگیری تیترهای خبری شب نمی‌کنند خوش خواهد آمد، و البته به همان اندازه به ذائقه افرادی که می‌خواهند گام بزرگی در یادگیری زبان انگلیسی بردارند. خود من از دریافت هیچ اپلیکیشنی به‌اندازه این‌یکی هیجان‌زده نشدم!

بررسی اپلیکیشین: Unamo خبرخوان همراه

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *