آخرین نسخه Firefox OS در موبایل Fx0

آخرین نسخه Firefox OS در موبایل Fx0
  • 1393/10/3
  • نادر عظیمی
  • 1

در شهر توکیوی ژاپن یکی از شرکت های مخابراتی با نام KDDI طی کنفراس خبری که برگزار کرد تلفن هوشمندی را با صفحه نمایش 4.7 اینچی به علاقه مندان سیستم عامل فایر فاکس معرفی کرد.در این گوشی هوشمند که دارای بدنه ای فوق العاده زیبا و شفاف دارد از لوگوی فایر فاکس در دکمه Home‌ استفاده شده است.این گوشی هوشمند به اخرین نسخه از سیستم عامل موزیلا (Firefox OS ) مجهز می باشد و کار کردن با آن خس خاصی به کاربر می دهد.طرح بدنه این گوشی زیبا توسط Tokujin Yoshioka یکی از طراحان مشهور ژاپنی طراحی شده اشت.

ff-34.0

Fx0  متاسفانه نتوانسته طرح های این شرکت را در راستای تولید گوشی های هوشمند و ارزان قیمت عملی کند چرا که این گوشی با قیمت 420 دلار روانه بازار خواهد شد در صورتی این شرکت پیشتر گفته بود در در صدصد تولید گوشی های هوشمند ارزانی هستیم که بتوانیم در بازارهای جهانی با سایر اسمارت فون ها رقابت کنیم.

لازم به توضیح است بالا بودن قیمت این گوشی بی دلیل هم نمی باشد چرا که امکانتی که در این اسمارت فون وجود دارد این گوشی را هم رده اسمارت فون های دیگر قرا می دهد.امکاناتی نظیر استفاده از NFC  و LTE  برای اولین بار در سیستم عامل های مبتی بر موزیلا ، استفاده از چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ با سرعت پردازش ۱.۲ گیگارهرتز،1.5 گیگابایت حافظه رم ،16 گیگ حافظه داخلی و یکی باتری 2370 میلی امپر از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می باشد.

ff-fx0.0

گوشی Fx0 در شرکت LG مونتاژ و ساخته می شود و کمپانی موزیلا امیدوار است  همکاری با  KDDI بتواند در پلتفرم های گوش های تحت سیستم عامل موزیلا روند صعودی  داشته باشد. در این راستا KDDI سایتی را جهت توسعه دهندگان راه اندازی کرده  و با تشوق آنها در زمینه توسعه اپ های تحت سیستم عامل موزیلا امید وار است بتواند این سیستم عامل را از زوال نجات دهد.

مشخصات سخت افزاری این گوشی:

fx0-specs.0

این اسمارت فون قرار است در 25 دسامبر به صورت تعدادی محدود در اختیار برخی از کاربران قرار گیرد و در 6 ژانویه به طور رسمی در سراسر ژاپن پخش شود.

ff-bot.0


 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *