جدال دو شرکت کره ای ال جی و سامسونگ به دادگاه کشیده شد

جدال دو شرکت کره ای ال جی و سامسونگ به دادگاه کشیده شد
  • 1393/10/4
  • نادر عظیمی
  • 1

با رشد روز افزون بشر در صنعت و تکنولوژی شرکت های زیادی در این زمینه شروع به فعالیت های اقتصادی نمودند که در سال های اخیر با توجه به مشابه بودن کالاهای تولیدی توسط  این کمپانی ها ، جدال های بین این شرکت ها به وجود می اید ، ولی یکی از عجیب ترین آنها  بین دو شرکت کره ای اتفاق افتاد.در این جدال یکی از متخصصین شرکت ال جی یکی از لباسشویی های تولیدی شرکت سامسونگ را در فروشگاه IFA 2014 به طرز وحشتناکی تخریب کرد.و با انجام این عمل مجرمانه تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و ممنوع الخروج و به احتمال بسیار قوی نمی تواند در نمایشگاه CES 2015 شرکت کند.

سامسونگ در پی این اتفاق از آقای جو سئونگ جین به جرم تخریب یکی از لباس شویی این شرکت ، شکایت کرد.او که به عنوان رئیس بخش تولید لوازم خانگی ال‌جی مشغول به کار می باشد به دلیل شکایتی که سامسونگ از وی به دادگاه کرده به احتمال زیاد ممنوع الخروج شده و نمیتواند در نمایشگاه CES شرکت کند.

سامسونگ در این ادعا تمامی تصاویر مربوط به دوربین های مدار بسته که از صحنه جرم فیلم برداری کرده اند را در اختیار دادگاه قرار داده و دادگاه براساس تصاویر موجود رای به ممنوع الخروجی این مدیر ال جی داده است. در این تصاویر که نشان می دهد اقای جو سئونگ به همراه تعدادی از افرادش وارد یکی از فروشگا های سامسونگ شده اند و یکی از  لباس شویی های این کمپانی را با اسم تجاری  Crystal Blue با ضربات پا مورد هدف قرار داده و درب ان را از جا در می آورند.

در این جدال ال جی نیز ساکت ننشسته و پاسخی را از طریق وال‌استریت ژورنال به سامسونگ داده است.واذعان نموده که ما می خواستیم به رقیبان بفهمانیم که لباس شویی های سامسونگ از نظر لولای درب کیفییت پایین دارد.

این دو رقیب قبلا نیز دست به چنین اعمالی زده بودن و براساس گزارشات رسیده سامسونگ چندین مورد شکایت مشابه را از ال جی به دادگاه ارایه داده بود که در اکثر موارد رای صادره به نفع شرکت ال جی بود ه است.

کمپانی ال جی در اتنظار رای دادگاه است تا حضور یا عدم حضور این مدیر در نمایشگاه لاس وگاس مشخص شود.او که به عنوانی یکی از مدیران ارشد ال جی می باشد تلاش های فراوانی را برای حضور دراین نمایشگاه  در بخش لوازم خانگی ال‌جی داشته است ک ه عدم حضور وی در این نمایشگاه برای شرکت ال جی مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *