Hangar 13 برروی یک عنوان اکشن برای PS4,PC,XBOX ONE مشغول به کار است

Hangar 13 برروی یک عنوان اکشن برای PS4,PC,XBOX ONE مشغول به کار است
  • 1393/10/5
  • نادر عظیمی
  • 0

در اوایل ماه دسامبر شرکت ۲K Games خبر از بازگشایی یک استودیو جدید به نام Hangar 13 داده است. برای کسانی که با شرکت ۲K Games آشنایی ندارند باید ذکر کنم این شرکت تحت مالکیت شرکت Take-Two Interactive شرکتی که مالکیت Rockstar Games سازنده GTA V را برعهده دارد است.

شرکت ۲K Games اطلاعات بسیاری از بازی جدید Hangar 13 منتشر نکرد اما با کمی جستجو در فضای اینترنت اطلاعاتی از پروژه جدید این استودیو بدست آمد. با توجه به آگهی فرصت شغلی اخیر در استودیو Hangar 13 این استودیو برای پلتفرم PC,PS4,XBOX ONE مشغول به توسعه بازی است. در بخشی از آگهی فرصت شغلی نوشته شده :

ما در حال ایجاد یک بازی اکشن شدید در دنیایی فراگیر و داستانی قوی هستیم. اما ساختار گیم پلی بازیکن چیزی است که ما برروی آن تمرکز کردیم. ما قصد داریم به بازیکنان آزادی انتخاب دهیم تا هرگونه می خواهند برچالش ها غلبه کرده و تصمیم گیری که می کنند به دنیای بازی و شخصیت های آن شکل دهد.

اگرچه چیزی بسیاری از متن کشف نمی شود اما باتوجه به گفته ” ما می خواهیم به بازیکنان آزادی انتخاب دهیم” ممکن است بازی سبکی جهان آزاد داشته باشد و شرکت Take-Two Interactive نیز از عناوین جهان آزاد سود بسیاری کسب کرد.

در حال حاضر پروژه استودیو Hangar 13 مراحل نخستینش را طی می کند و به همین دلیل انتظار اعلام رسمی آن یا انتشار تصاویر و گیم پلی از آن نمی رود. تیم استودیو Hangar 13 کسانی هستند که برروی عناوینی همچون Splinter Cell: Blacklist, Star Wars: The Force Unleashed, Star Wars 1313 فعالیت کردند و قطعا یک تیم با استعدادی هستند.

همچنین جالب توجه اینجاست که موسسان استودیو Hangar 13 از سازندگان برتر بازیهای سبک اکشن سوم شخص /ماجراجویی هستند و این موضوع می تواند به پروژه جدیدشان نیز سرایت کند. تنها باید منتظر اعلام بازی در آینده ای نزدیک بود تا بازی جدید این استودیو قطعا موفق رونمایی شده و اگر مطابق میل گیمرها بود از آن لذت ببرند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *