«استیم» امروز چه در بساط خود دارد؟

«استیم» امروز چه در بساط خود دارد؟
  • 1393/10/6
  • نادر عظیمی
  • 1

این روز ها در حالی که بیشتر کشور های جهان در در تعطیلی رسمی به سر می برند؛ استیم همچان با قدرت به کار خود ادامه می دهد. در ادامه به بازی های جذابی که امروز به تخفیفات بزرگ کریسمس استیم اضافه می شوند، می پردازیم. با مجله گویا آی تی همراه باشید.

در صدر برجسته ترین بازی هایی که امروز به جشنواره بزرگ تخفیفات کریسمس استیم اضافه می شوند، نام دو عنوان پر افتخار و محبوب را مشاهده می کنید. Company Of Heroes 2 و Middle Earth: Shadow of Mordor از امروز به لیست بزرگ تخفیفات استیم اضافه می شوند. Middle Earth: Shadow of Mordor را می توان یکی از بهترین های سال در سبک خودش دانست. در کنار این عنوان ارزنده، یک عنوان استراتژی عمیق با نام Company of Heroes 2 نیز قرار دارد. COH 2 در زمان عرضه خود توانست نظرات مثبت متعددی را از سوی منتقدین بزرگ جهان کسب کند و یکی از بهترین های سبک خود شود.

همچنین طی 48 ساعت آینده Counter-Stike: Global Offensive نصف قیمت خواهند ماند، در کنار این عنوان Brothers: A Tale of Two Sons نیز با تخفیف 90 درصدی هم اکنون به فروش می رسد.

دیگر تخفیف های فعال امروز شامل دو عنوان Resident Evil 6 با قیمت 10 دلار  و FTL: Faster Than Light Advanced Edition با قیمت 2.50 دلار می شود.

این تخفیفات تا 2 ژانویه [2015] فعال می باشد. پس همچنان زمان برای خرید بیش از 6.000 عنوان با تخفیفات استثنایی باقیست، و ما شما را به صورت بروز از معاملات آگاه می کنیم.

روز گذشته نیز دو عنوان South Park: The Stick of Truth با 66 درصد تخفیف و Call of Duty: Advanced Warfare با 25 درصد تخفیف، در صدر پر فروش ترین ها قرار داشتند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *