گوشی هوشمند Z1 سامسونگ دوباره فاش شد

گوشی هوشمند Z1 سامسونگ دوباره فاش شد
  • 1393/10/7
  • مبين
  • 8

در اوایل این ماه مشخص شد که سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه اولین گوشی هوشمند خود با سیستم عامل تایزن است که Z1 نام دارد و  قرار است به زودی در بازار هند عرضه شود.

شایعات نشان می دهد که سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ 18 ژانویه با قیمت کمتر از 90 دلار در هند عرضه می کند. چندی پیش تصاویری از محیط کاربری این گوشی منتشر شد که و اکنون یک تصویر جدید به همراه برخی اطلاعات آن در اینترنت منتشر شده است.

صفحه نمایش Z1 حدودا 4 اینچ است که وضوح آن 480 در 800 پیکسل است، پردازنده آن دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی بوده و همچنین رم آن 768 مگابایت است. گفته شده که حافظه داخلی این دستگاه 4 گیگابایت است و هنوز خبری از پشتیبانی آن از کارت حافظه منتشر نشده است اما قطعا از حافظه خارجی پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به دوربین پشتی 3 مگاپیکسلی، دوربین جلویی VGA، باتری 1500 میلی آمپری 3G، Wi-Fi b/g/n، Bluetooth 4.0، GPS و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. علاوه بر این نسخه سیستم عامل آن تایزن 2.3 است.

انتظار می رود که گوشی هوشمند Z1 در ماه آینده در چین دیده شود و پس از آن با قیمتی مناسب پا به بازار کشورهای چین و کره جنوبی بگذارد. نظر شما درباره Z1 سامسونگ چیست؟

gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
    1. بندم همین سوال رو توی ذهن داشتم. خودم طرفدار سامسونگ هستم نمیخوام برند مورد علاقم رو حمایت کنم ولی سامسونگ به قدری قدرتمند هست که نیازی به تقلید نداشته باشه فقط یه اسمه تازه اسم Z1 رو روی گوشی پرچمدارش نگذاشته و روی یکی از گوشی های معمولی خودش گذاشته.

      به هر حال مرسی بابت نظر زیباتون

  1. کی گفته سامسونگ سالاره به نظر من هوآوی اخرشه.چون خودم یکی دارم و ازش خیلی راضی هستم

    1. بستگی داره ملاک ادم از گوشی خوب چی باشه

  2. 8یکی از سیاست های جدید سامسونگ برا فروش بالای خودش و افت فروش گوشی های پرچمداره سونی یعنی گروه zک در راس اونا z3 هستش اینه ک گوشی z1خودشو میخواد بده بیرون.ولی فک کنم چاره ساز بشه و به گردپای اپل برسه!!!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *