احتمال انتشار بسته الحاقی داستانی جهت افزودن پایانی دیگر به بازی Far Cry 4

احتمال انتشار بسته الحاقی داستانی جهت افزودن پایانی دیگر به بازی  Far Cry 4
  • 1393/10/7
  • نادر عظیمی
  • 1

عنوان Far Cry 4 ساخته استودیو یوبیسافت مونترال و ۱۰ استودیو دیگر برای پلتفرم PC,PS4,PS3,XBOX ONE,XBOX 360 بوده که در ۱۸ نوامبر امسال بوسیله شرکت یوبیسافت عرضه شد. بازی دارای پایان متعددی داشت که هرکسی مطابق میلش به بازی پایان می داد. طوری که شما در پایان دو راه داشتید و آن کشتن پاگان مین شخصیت منفی بازی یا فرار وی بود.

جالب است بدانید که یوبیسافت برای پایان متنوع بازی برنامه های بزرگی در سر داشت. به گفته کارگردان بازی آقای الکس هاچینسون قرار بود یک بسته الحاقی برای تکمیل پایان متنوع بازی منتشر شود. هنگامی که یکی از طرفداران از ایشان پرسیدند آیا بسته الحاقی همچون این بسته الحاقی منتشر می شود وی پاسخ داد:

“دوست داشتم این کا را در طرح اولیه انجام دهم اما متاسفانه نشد.”

سپس در روز دیگر از آقای الکس هاچینسون پرسیده شد آیا بسته الحاقی که در آن با پاگان مین جهت پایان دادن به بازی بتوان مبارزه کرد وجود دارد ایشان گفتند:

“دوست دارم این کار را انجام دهم اما در حال حاضر ممکن نیست.”

 

بنابراین احتمال دارد بسته الحاقی داستانی جهت افزودن پایانی دیگر به بازی Far Cry 4 منتشر شود. اگرچه نمی توان مهر تایید بر آن زد اما باید صبر کرد تا مشاهده شود یوبیسافت چه کار خواهد کرد.

داستان بازی درباره فردی به نام ایجی گاله بوده که جهت انجام وصیت مادرش مبنی بر پخش کردن خاکستر جنازه اش در بلندترین منطقه Kyrat به این منطقه سفر می کند. زمانی که ایجی به Kyrat می رسد ورودش همزمان می شود با شورش مردم منطقه علیه دیکتاتور پاگان مین که ظلم و ستم را در Kyrat حاکم کرده بود. ایجی با مشاهده وضعیت به مردم شورشی می پیوندد تا حکومت پاگان مین را پایان دهد. شما در بازی نقش ایجی را بازی می کنید و باید در این راه به وی کمک کنید تا بتواند مردم را از شر حکومت ظلم ستیز پاگان مین نجات دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *